Hos Emma & Hugo!

Har just kommit hem från Nfj, jag och Sofie har ju som sagt varit där idag och hälsat på Emma & lilla Hugo :)
Han hade då verkligen blivit stor sen sist, ojoj. En jättestark kille som blivit så stadig i både nacke och ben, så himla skönt det måste vara!

Men att träffa bebisar nu gör ju inte precis så att man börjar längta mindre, åh vad jag vill att hon ska komma ut NU! Tänk om man hade fått veta ett exakt datum då det ska hända, och få slippa den här oron och ovissheten som är SÅ jobbig...
Just nu ligger hon och hickar för fullt i min mage, men det gör hon minst en gång om dagen nuförtiden.
Har inte heller fått sova en hel natt på jag vettefan hur länge, man får ju då verkligen förbereda sig på vad som komma skall om inte annat :) vaknar MINST 5ggr varje natt, ofta mer. Så därför är jag i ganska stort behov av att hinna vila på dagtid nu också.
Jaja, det är bara att gilla läget, eller försöka. Att gnälla och vara lite bitter hjälper då inte, men ibland måste man! :)

Här kommer lite bilder från dagen...








Nu ska jag lägga mig i sängen en stund med IKEAkatalogen som kom idag!

Tjing!


 

Kommentarer
Postat av: Lea

jag kom just hem,skulle fara när jag mötte er!=)

Jo tack gode gud låg bäbis neråt, fick även 3dbilder och då såg det verkligen ut som en kille ,men jag tror fortfarande på en tjej;P hittade ni nå på stan då?=)

2009-08-20 @ 14:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0