Måndag

Jaha, vad ska man göra idag då? :) har en del måsten att ta tag i, men kände faktiskt inte för att tvätta idag. Är iofs bebiskläder det handlar om, men ändå...
Ja det kommer nog att bli så ändå för det är nog dags att packa bb-väskan snart tror jag.
Tycker bara det är så himla svårt att veta hur mycket man ska ha med sig?! Jaja, det är ju inte så att vi sitter i sjön om man nu skulle råkas glömma nåt eller om det skulle bli för lite av nånting. Då får väl mamma komma med det, och det tror jag verkligen inte hon kommer att tacka nej till! :)

Helgen har iaf varit riktigt bra! I fredags kom Lena och Anders förbi och höll oss sällskap till närmare 12 då det blev dags att sova. Och lördag på dagen så följde jag med dom och åt lunch på Nodo medans Johan var och jobbade. Sen på kvällen kom dom och även Fia och Krille hit för att äta middag - surströmming! Eller för Johan, Lena och Anders blev det grillat men vi andra åt det, och det var riktigt gott!
Igår så var jag i älvsbyn hos min moster som fyllde år.. Där bjöds det på jättegott fika och god mat, så jag hade liite svårt för att röra mig sen, men det är ju så det ska vara efter ett kalas :) kom hem kring 22 tiden och då la jag mig i sängen på en gång för jag var så himla trött efter att ha varit på benen jävlat hela dagen.. Mina fötter såg dessutom ut som fotbollar av all vätska jag hade samlat på mig...

Nä om man skulle ta tag i dagen nu, det börjar bli dags!  

Kommentarer
Postat av: Monica

Det är bra med oss. Anton blir ju hela 1 år på onsdag, så det är lite extra bra :D Ska bli kul med första födelsedagen. :)



En massa blöjor, tvättservetter, kläder till lillan, glöm inte en mössa till henne också. Kläder till dig och sambon. Det finns stora "trosskydd" till dig, men om du vill får du ju ta med egna. Du behöver stora, det kan jag lova ;)

Lite extra energi i form av dryck och kanske nån chokladkaka eller nåt sånt ifall förlossningen blir långdragen. Men dom har saft som du kan få där. Men kan ju vara bra att få med sig det man tycker om.

Hårsnodd till håret, varma tofflor kan vara skönt att ha, tandborste och tandkräm och så kameran så klart. :) Det är väl det viktigaste du/ni behöver ha med dig. :)

Bara lite tips :)



Hoppas ni mår bra!

2009-08-17 @ 13:20:45
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Det enda jag saknade som jag inte hade med mig var min egen MORGONROCK! :-)

Det blir det första (nästan iaf) jag packar med till nästa gång!



Annars tyckte jag Monkan hade fått med det viktigaste. Men ta gärna en gosig bebisfilt också. Den vi hade med oss på bb sover han än idag med :)



Förresten, vad ligger sf-måttet nu på? Har det växt till sig? Kramar!



2009-08-17 @ 20:00:55
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Sara

och här är ju du ;) vad heter din moster i älvsbyn? kanske känner till vem det är. haha ;) då ska jag lägga till din blogg nu också direkt ;) kram!

2009-08-17 @ 21:26:51
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

och här är ju du ;) vad heter din moster i älvsbyn? kanske känner till vem det är. haha ;) då ska jag lägga till din blogg nu också direkt ;) kram!

2009-08-17 @ 21:27:20
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: sara

nä det ringer ingen klocka. haha men jag har kompisar från korsträsk och de vet bergis vem det är ;) haha hur går det med magen? tycker det är dags att hon tittar ut snart :D har ni bestämt namn? kram

2009-08-18 @ 11:03:13
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag hade 32 i sf-mått 3 dagar innan han kom, så då ligger du väl inte SÅ lågt under?

Hon kommer nog vara helt perfekt när hon kommer ut :)



haha, jo jag hade Eva. En riktig muntergök! Eller så inte ;) Hoppas nästan hon hinner sluta till nästa barn, hon borde väl ändå närma sig 65 snart? :) Vad tycker du om henne?



Kramar!

2009-08-18 @ 12:05:51
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0