Stadsrunda med Sofie

Idag blev det att gå en sväng på stan med Sofie, och även då som vanligt ingick ju lunch på Nodo :)
Fick inte alls med mig nå mycket hem men det var ju lika bra eftersom att kassan är rätt så tom just nu några dagar innan "lön"... Blev lite underkläder och en mascara. Och så beställde jag en gardinkappa som jag får hämta till veckan.
La även undan en höst/vinterjacka på Vila som jag ska köpa trots att jag inte får igen den nu och kan prova den normalt. Kan ju verka ganska korkat, men jag har faktiskt inte tänkt vara gravid hela livet och jag SKA få tillbaka min gamla kropp om än det blir en lite slappare variant ;)

Imorgon väntar BM-besök för vecka 37. Och idag är det förresten exakt 3v kvar tills lillan är beräknad att komma ut. Men det värsta är ju, att har vi riktigt otur kan det vara det dubbla dvs 3v till, hemska tanke!!
Nu måste jag lägga mig och vila...

Kommentarer
Postat av: M

Hej! Men du jag kom på, vore det inte häftigt om det blev 090909, kan du inte försöka satsa på det? ;) Kram

2009-08-20 @ 20:24:53
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0