Tråkigt

Usch, nu är jag verkligen uttråkad... Johan har sett fotboll ungefär hela dagen så han är inte särskilt social :/
Ska visserligen till mamma och äta middag om en stund med henne och mormor. Men sen då? Fotbollen håller visst på hela kvällen. Detta Manchester United - gå och häng er eller nått! :)
Och vädret gör ju inte precis så att man blir nå gladare, grått och trist. Fast nu ser jag en liten skymt av solen!

Någon magbild har jag inte heller tagit. Hade tänkt göra det samtidigt som då jag och Johan ska ta lite gravidbilder tillsammans. Vi har surrat om det nu i många många veckor, men inte tagit tag i det ÄN! Börjar bli dags om vi överhuvutaget ska hinna få några bilder innan lillan tittar ut. Så jag hade iallafall tänkt ge det ett försök ikväll(eller imorgon beroende på hur länge han ska se fotboll..). Vi får se!

Ska ta och blåsa håret nu och sedan fara och handla lite...
Trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0