Beställd!

Nu har jag beställt mobilen! :)

Lite synd dock att den inte kommer förrän i mitten på januari, men men. Det är bara vänta då... Beställde även ett sånt där skydd som man sätter både på fram och baksidan så att den inte blir repig och får en massa fingeravtryck och grejer på sig. Det blir nog bra!

 

Lillgumman har just somnat, hon sover dock aldrig nå länge på eftermiddagarna så hon vaknar nog snart.

Då mamma slutar idag så ska vi fara med henne på barnens hus.. Är en hel del saker jag skulle vilja köpa! Gåstol, hoppgunga, grind. Och så behöver lillan en ny mössa, en VARM. Men problemet är att hon kan ju typ aldrig ha någon mössa på hennes lillsöthuvve. Får köpa två och köra dubbelt :P

 

Tvättstugan nästa...


Kommentarer
Postat av: Emmeli

haha, va?

Det blir ju nyktert, som vanligt, trodde det framgick ganska tydligt i det jag skrev? ;)



Men alltså, har hon redan blivit 4 månader?!

Känns som att hon är 2 veckor fortfarande :)



Vad ska ni göra på nyår?

Kram!

2009-12-29 @ 15:28:35
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Lena

Men det är ju en så mobil jag har ju :) saknar dig! Puss

2009-12-29 @ 16:26:27
Postat av: Kajsa

Hej igen:) Va bra att du beställde mobilen, för den är ju mycket dyrare i butik. Jag beställde min rosa från netonnet:)Min jul har varit jättebra! Hoppas din också varit det och att du får ett gott nytt år;D kramar

2009-12-29 @ 18:44:13
URL: http://enmini.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Okej, min mobil kostade också så mycket:) Jag, Elin och Petra fixade nyårsfest i samma lokal som vi var i förra året. Det blev jättelyckat:D Hur var ditt nyår? Hoppas bra:)



Jag förstår vad du menar och nej, det har inte löst sig.. så du får jättegärna kolla upp det!:) Kramkram

2010-01-02 @ 11:29:59
URL: http://enmini.blogg.se/
Postat av: [sofia - TÄVLING PÅGÅR]

En sådan har jag också! Fick den i julklapp och är jättenöjd :)

2010-01-04 @ 22:42:26
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0