Julklappar

Oj så mycket fint vi fick i julklapp, både jag och Johan och såklart Molly! Är ju minst lika kul om inte roligare att öppna hennes paket :)

Molly fick :
2 Klänningar
2 Tights
1 par strumpbyxor
3 bodys
2 byxor
1 par jeans
3 pyjamaser
1 hemstickad tröja
1 dreggelscarf
1 bitring
1 badanka
2 mjukisdjur
1 skallra
Vagntofflor
En nappflaska
Boken om mig
2 tummensnuttefiltar
1 tummenfilt och en nallepuh filt
Ett tummenunderlägg
Nallepuh väggdekoration
1 bok
1 termos med Molly ingraverat
500:-
Och ett sparkonto med pengar på också såklart

Jag fick :
1500:-, ska gå till en ny mobiltelefon.. Samsung S5230 tror jag. Någon som har en sån?
2 biljetter till att se Highschool musical... (Kanske behöver sällskap ;))
Ett fint ROSA strykjärn
En gjutjärnsgryta
Presentkort

Och jag och Johan fick :
1500:-
En servis i svart.. Väldigt behövligt!

Såja, det var nog allt. Är som kul att skriva ner innan man hinner glömma bort :)

Nu ska jag städa undan lite här hemma innan Lena kommer på besök! Johan och Anders ska till nya sportbaren och se nån hockeymatch...
Bilder från Julafton kommer sen!
Hejsvejs! :)



Kommentarer
Postat av: Malla

Yepp jag har en sån samsund, en rosa :) Funkar bra, lite ovant med touch men inget som man inte vänjer sig vid!

2009-12-26 @ 18:47:58
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Jonna

Så skoj att öppna lillans paket, mkt fint verkar ni ha fått :) Har ni haft en mysig jul annars? Hoppas ni har en bra fortsättning, KRAM!

2009-12-26 @ 22:38:47
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Jag har ju också en sån mobil:) Den är verkligen prisvärd. Jag har märkt att det finns småsaker som de tagit bort, men med tanke på priset så kan man helt klart stå ut med det. De viktigaste funktionerna finns ju trots allt med:)

2009-12-27 @ 10:51:14
URL: http://enmini.blogg.se/
Postat av: Sara

god fortsättning :) jag hade en sådan mobil förut, men jag tröttnade på touch redan efter en månad, så jag sålde den. hade en rosa ;) men den har väldigt bra touch för att vara så billig, bättre toutch än en henke hade som var mkt dyrare. :) och precis som någon mer skrivit så är det vissa saker som de tagit bort, man kan t.ex inte byta sms-signal. Men annars är den jättebra :)

2009-12-27 @ 15:57:24
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0