Mira 1 år

Satte mig just ner framför datorn med min efterlängtade kopp kaffe. Men naturligtvis har kaffet blivit svagt som fan så det går absolut inte att dricka.. Får göra nytt.
Molly har somnat om nu efter hennes "frukost", och ligger här i vagnen bredvid mig.. På ungefär 1,5 timme ska vi bege oss till Malla och lilla Nellie. Dit kommer även Sofie och Linnea och ungarna såklart.
Var några veckor sen vi träffades allihopa med barnen så det blir kul!
Efter dejten med dom ska jag förbi barnens hus och köpa en födelsedagspresent till Mira som blir 1 år idag! Helt sjukt att hon hunnit bli så stor..



Söta lilla tjej! :)

Senare i eftermiddag/kväll ska jag förbi gallerian och systemet(!). Ja, jag ska faktiskt dricka och mest troligt gå ut på lördag för första gången på 1 år och 2 månader för att vara exakt. Pirrigt :)
Johan ska vara hemma med Molly, och det hoppas jag ska gå jättebra. Men det är klart att det gör det!
Så på lördag på dagen ska vi först på 1-årskalas hos Mira(och frida..), och sen på kvällen ska vi tillbaka dit för lite fest. Tjejfest såklart!

Nej nu måste jag fixa kaffet och sen kanske sätta på mig ett ansikte så att inte mammorna och kanske barnen blir rädda för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Malla

haha, tror nog itne vi skulle bli så hemskt rädd för dig :P

Ses på ett tag :)

2009-12-10 @ 10:05:26
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0