Nu går det undan!

Har sett att Molly har blivit lite rundare nu på bara någon dag. Så var ju tvungen att väga mig med henne... För en vecka sen vägde hon ju 4860, och då jag vägde mig med henne nu så stannade vågen på +5,1! Då är det ju antagligen 5100nånting hon väger. Så ungefär 300g på en vecka, är nog fan rekord för denna lilla dam! :)
Tror att hon kommer spurta iväg nu utav bara fan faktiskt.. Vi får väl se!

Det är sjuuuukt kallt ute. Jävla skit! Man vill ju knappt gå ut och hämta posten. Har dock tagit mig iväg ikväll - till Sofie. Vi hade ju ingen mammaträff idag på dagen som vi brukar utan det blev ikväll istället, utan ungarna. Var grymt gott med glögg! Längesen jag drack det.. Ska nog faktiskt köpa hem en flaska så kanske även jag får lite julstämning här hemma :)
Men nu har jag ju faktiskt fått upp min stjärna i fönstret, och en lysande bollgrej. Sen är det inte alls nå mer jul här hemma. Har inte ens brytt mig om att ändra färg från lila till rött på ljus å grejer.. Får se om jag fixar det innan julafton kanske. Vi ska ju nämligen fira jul här, och det kan ju kanske uppskattas av dom andra om dom får lite julstämning också!
Julgranen tänkte jag plocka fram i helgen.. Min vita julgran.
Till nästa år måste jag nog dock slå på stort och köpa mig en grön vanlig julgran, för Mollys skull. Men nu tror jag faktiskt inte att hon bryr sig så mycket om den är vit eller grön ;)

Nej om man kanske skulle ta och avsluta och lägga sig och sova istället!
Men en bild på lillan kommer såklart också :)



Förresten! Jag väntar fortfarande på en kommentar eller två från två vissa personer! ;)

Kommentarer
Postat av: Malla

härligt att hon växer! :)

jag skriver dig senare ang en grej! hörs

2009-12-17 @ 07:38:21
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Linn och flisis

men gullungen så söt=)



jo det är helt fantastiskt att få "en av varje sort"...hoppas bara nu allt går bra (är alltid så nojig, var det med felicia också)...



Så ni ska fira jul hemma hos er...vad mysigt...själv ska vi flänga runt...blir lunch i stan och sedan till öjebyn för att fira vidare vid middagen...men det är roligt de me...får se om vi ska va hemma hos oss då barnen blir lite större och så...är nog ganska skönt då=)



kram

2009-12-17 @ 08:26:39
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha just ja;P

Jag tror åxå hon kommer spurta iväg nu,tycker hon har växt mycke sista tiden:)

Tack för igår! kramkram!!

2009-12-17 @ 09:05:55
Postat av: Johanna och Ozzy

haha just ja;P

ja,nu växer hon så det knakar:)

tack för igår,gode skönt att träffas utan busarna ibland!;) kramkram!!

2009-12-17 @ 09:18:53
Postat av: jag igen:)

haha vafan första kommentaren kom ju inte me först,varav den andra och nu den tredje:P haha

2009-12-17 @ 09:25:54
Postat av: Emelie

Kan jag vara en av dessa personer? :) Molly är lika underbart söt och fin som alltid. Och TUSENtack för det fina julkortet och dopkortet som kom idag. Jag hör av mig ikväll. Puss och kram!

2009-12-17 @ 16:32:21
Postat av: Lea

KLart vi ska börja om igen, förstå så mycket jag kommer surra då vi inte setts på ett tag:) haha! och så måste vi ju se till att Svea kommer så vi får snutta jätte ny bäbis;)

Det är nån i blåsmark som gjort den, ska genastta och kolla upp det, super snygg är det funderar bara på vars vi ska he den=) God Jul på er=)

2009-12-21 @ 15:09:47
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0