Om helgen

Har verkligen inte haft tid för nån uppdatering överhuvudtaget, som ni nog märkt.
Men nu har lillan somnat, för ett bra tag sen, och jag själv är inte riktigt så trött så då passar det ju bra att skriva lite :)

I lördags hade vi ju tjejfest! Riktigt kul var det.. Var väl nästan två år sen vi hade det med allihopa. För först blev ju Frida gravid, och ja.. Sen rullade det ju bara på :P
Synd dock att jag inte kunde ta alla brudar i en smäll, Emelie & Lena som jag hade tänkt få va med också kunde ju inte. Dock med väldigt bra anledningar, så det är ju självklart något jag förstår!
Men nästa gång då kanske :)

Nej egentligen hade jag nog inte så mycket mer på hjärtat...
Men har faktiskt ingenting inplanerat i veckan så jag kanske har desto mer tid för att sitta här då istället, det får vi ju se.. Hoppas dock på att jag får lite att göra iallafall! Mammaträffen som vi har på onsdagar ska vi ta på kvällen istället. Så om någon vill hälsa på är det bara att höra av sig! :)
Såg lite väder tidigare ikväll och det såg nämligen ut som att det ska vara svinkallt i veckan.. Usch då! Då vill man ju inte gå ut :(

Nämen nu ger jag mig och så avslutar jag med lite bilder från kvällen istället :)






Kan ju faktiskt också tillägga att NEJ Frida brukar inte ha "hello kitty" duk på bordet i vanliga fall. 1-årskalas ni vet :)


Kommentarer
Postat av: Malla

Hej hej jag har lagt till dig nu :) om du inte får ngt så är det [email protected]

2009-12-15 @ 10:03:14
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0