Shoppat!

Såja, nu har jag handlat för presentkortet som vi fick på Isaform... Det blev den här tavlan i lila som ska pryda våran hall eller vårat vardagsrum, har inte riktigt bestämt mig :)
Och så även den här som Molly såklart ska ha i sitt rum! Och den i färgen rosa/grå. 
Man fick dock välja symboler och ansikte själv, så den ser ju lite annorlunda ut. Men sååå fin!
Och båda dessa för endast 99:- från min egen plånbok. Inte illa :P
Tack tjejer och era karlar och barn ;)

Usch vad jag gruvar mig för imorgon... Längtar tills det är över. Klockan 13.00 ska vi vara på bvc för att ta sprutorna. Håll tummarna!
Nu blir det sängen... Sovgott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hon gör så fina tavlor, blir säkert någon sådan då man har fått knoddas :) Ojdå så späannde och se hur hon växer.. är det de vanliga spruterna de tar, typ polio elelr nått sånt? Med oss är det bara bra. Tycker det är mysigt nu, sen får vi väll se. NOg kommer jag hinna bli less i slutet men nu går det bra, skoj med en liten mage ;) Aven fasst jag ibland kommer på mig själv att stänga jackan om någon tittar på magen.. :P Haha. Näädu nu sk ajag isäng.. jobb imorgon igen :S SOv gott, KRAM

2009-12-07 @ 23:14:15
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

Ja men precis. Kan ju vara otrevlogt just då men bra i längden :) Haha, ja ibland känns det då så iaf. Sen säger ju en del; få se magen då. Men dte rä väll så, jag kollar säkert också ;) Nä alltså jag har ju bara vik så jag får inge havandeskap så vi får se hur länge jag jobbar. Som det är nu har jag vik till sista januari men jag hoppas på 5 veckor till iaf :) Får se.. Hur länge jobade du? KRAM

2009-12-08 @ 12:40:34
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Emma

Oj, så fina, du blir säkert nöjd med tavlorna! Hugo har en likadan tavla som den du beställt till Molly (fast i andra färger) och vi är då jättenöjda med den! ses imorgon =) kram

2009-12-08 @ 15:36:51
URL: http://emmste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0