Som vanligt

Japp, som vanligt så hamnar jag här halvt mitt i natten... Men det är ju oftast bara den här tiden man har riktigt för sig själv.
Att lägga Molly tidigt idag gick inte precis som planerat.. Började kring 20.30 men hon somnade inte förrän 22.15! Men inte gjorde det nåt, allt ska ju inte bara vara lätt heller :)

Har INTE gått bra för mig idag... For med Johan och såklart Molly på coop efter att vi varit hos Mollys farmor och farfar och ätit middag. Skulle handla ingredienser till knäck, chokladkola och dumlekakor. Samt även köpa julgransglitter och nya poller(?) till julgranen eftersom allt från förra året och andra år nu är spårlöst försvunnet!
Men ischokladformar var slut(som jag ska ha till chokladkolorna..) och DUMLE var slut. Lyckas ha slut det på coop ens!? Och julgransglitter hittade jag inte ens.. Är väl förmodligen ganska urplockat på sånt såhär 3 dagar innan julafton. Eller ja, tydligen.
Sen då vi kom hem skickade jag upp Johan på vinden i garaget för att hämta ner julgranen. Och då jag då lite senare börjar fixa till grenarna och så på den så lossnar ett av "benen" och granen flyger i backen. Då var jag så jävla irriterad så att jag nästan kunde börja gråta, det var nära kan jag lova :)
Men då hämtade Johan en limtub och limmade skiten som nu ligger på torkning i tvrummet.
Får hoppas på bättre lycka imorgon med allt!

Så...
Morgondagens planer är :
- Köpa nytt julgranspynt
- Handla någon annanstans än på Coop
- Förhoppningsvis kunna pynta en HEL julgran.
- Baka och göra godiset.
- Bränna ur våran nya spis(ugn)
- Städa
- Slå in julklappar
- Och såklart hinna vara med Molly.


Risken finns ju dock för att jag måste dela upp dessa sysslor på två dagar, eller så börjar jag nu och skiter i att sova... Njaa, kanske ändå inte :)

Avslutar med en bild på lillan idag! Njut ;)


Kommentarer
Postat av: Malla

snygging!!

du jag har både ischokladformar och olika julgransglitter ifall du inte hittar så jag kan vara din nödlösning :)

2009-12-22 @ 07:38:36
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Maja

Men sicken sötnöt

2009-12-22 @ 08:41:15
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Emmeli

haha, så söt du är.

Vilket armband menar du, sabo?



Hoppas det går bättre för dig idag än igår ;)

Kramar!

2009-12-22 @ 09:32:50
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Anna

åååh vilken sötis!

2009-12-22 @ 09:42:47
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Lea

men så söt, nog märks det att honkommer igen nu;)

2009-12-22 @ 16:10:09
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0