Sömntuta

Jag är vaken, men inte Molly.. Hon sover så gott ÄN!
Och jag kan fortfarande inte släppa oron om att det är nå fel då hon sover så mycket som hon faktiskt gör! Är det inte någon annan som har samma "problem" ? Egentligen är det ju inte alls något problem, men det skulle bara vara skönt att höra om någon annan bebis som också gillar att sova :P
Igår somnade hon kring 22.30. Så nu har hon alltså sovit i 10 timmar. I förrgår la jag henne ungefär samma tid, och igårmorse sov hon till 10.00(!) Och då var jag dessutom där och väckte henne....
Hon har visserligen varit lite snorig och täppt i näsan, men inte jättemycket. Och ingen feber heller.

Nu blir det kaffe framför Vakna med the Voice. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Louise Lidman

Precis så där kände jag med jack, han har alltid sovit helt galet mkt.. men var glad men de blir som att man blir orolig att de är något fel.. idag är han ju drygt ett år och sover fortfarande hur bra som helst.. Han sover än och han kan säkert sova iaf till halv tio eller tio =) Man hinner ta de riktigt lugnt på morgonen eller så sover man lika länge själv =) Hoppas vi ses någon dag! Kram!

2009-12-01 @ 08:54:46
Postat av: Anna

Lollo, tack för kommentaren! Nu kanske jag kan slappna av och inte tänka på att det är nå fel nå mer.. Men man ska ju alltid oroa sig. Huvva! Hoppas att det är bra med er, och ja. Vi måste ses se till att ses nån dag! Kram :)

2009-12-01 @ 10:07:30
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej! Segis ja är...



Jaha, såg väl bara inte den när hon var så liten då... :)



Jo, det är bra, trött och ont i ryggen efter en tuff jobbarhelg, men det går väl över snart. Har du tillfrisknat då?



Kommer hem den 18:e/19:e nån gång...



Ha det fint! Kram kram

2009-12-01 @ 15:18:22
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: lealea

du Herman är likadan...som du kanske har märkt, han är ett sov barn han med han sover sjukt mycket på gott å ont:)jag har med varit super orolig men det ärju olika för alla barn,,,men ständigt orolig ska man visst vara=)

2009-12-01 @ 15:45:53
Postat av: Anna

På keramix har jag köpt siffrorna till adventsjusen. Dom har ett set där med bricka och siffror som man sätter fast på ljus.

Då vet du det!

Nästa vecka kan vi väl kanske ses? kram

2009-12-01 @ 22:36:22
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: jonna@work

Tack så mkt. :) Det ska bli jätte roligt, kan tänka mig att det är mysigt! Med oss är det bara fint.. Hemma hos er också? läser nästan dagligen (då då skrivit iaf ;) om era äventyr ;) KRAM

2009-12-03 @ 15:54:44
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0