Åhh, hur less kan man bli?!

Så jävla tråkigt.. Nu då jag äntligen börjat bli ganska frisk iaf så har jag fan inget att göra ändå! Johan ska på lagfest ikväll, och tjejerna skulle visst till frida och Mira. Men dit kan jag ju inte fara med tanke på att förkylningen kanske sitter kvar än! Åh, jag får ett psykbryt snart. Vad ska jag göra?!?:(

Har varit på stan idag med Johan. Han var verkligen på shoppinghumör gubben. Fick med sig hem en jacka, skor, tröja och en mössa :) men det var då på tiden att han köpte nåt till sig själv, var inte precis igår det hände så!

Nä om man skulle gå och tröstäta lite isglass kanske? Min nya måste ha grej!:)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehe jo, jag flyttade ju mest ut för jag inte trivdes så bra i luleå och vi fick inte tag på något mindre, jesper har ändå inte länge kvar i skolan.. Det blir nog Stockholm eller Norge. :-) Ja, tills dess bor jag hemma. Hehe! Hur mår du då? kram!

2009-02-07 @ 15:52:14
URL: http://missmilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe nej nej, skulle nog jag aldrig göra och jesper vill inte jobba i luleå efter examen heller.



Vadå mycket bättre, varit sjukling? :/ Jo det är bara fint med mig, lite krasslig i halsen bara. Har ni fått ordning något, toaletten? Kramar!

2009-02-07 @ 16:22:23
URL: http://missmilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0