Äntligen helg!!!

Åh vad efterlängtat... Tiden har gått så himla sakta idag då jag har jobbat, brukar vara så fredagar! Men nu äntligen är det helg och det innebär en ordentlig sovmorgon imorrn! Skööönt :)
Ikväll är jag ensammen hemma, Johan har match mot Wibax på norrmalmia och kommer inte ens hem då han har slutat jobba utan far direkt dit till deras samling. Har ingen aning om vad jag ska ge mig själv för mat idag då, men kanske att jag köper mig en pizza eller något annat! :)
Brukar ju äta med mamma fredagar, men den stackaren ligger hemma med magsjuka. Förmodligen vinterkräksjukan, så där ska jag då inte hälsa på. Huvva!

Nej nu måste jag ta tag i lite städning här hemma, kan inte slappna av då det är stökigt!
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har utmanat dig! gå in på min blogg=)

2009-02-20 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0