En bra film

Jaha då var det söndag igen... Helgerna bara springer iväg tycker jag! Har dessutom inte fått nånting gjort nästan :/
Känns dock väldigt ogivande att plocka och städa här hemma nu, fast samtidigt blir jag lika förbannad och less då jag vaknar på morgonen och dagsljuset lyser upp våra golv som är täckta av slipdamm och allt vad det då är! Usch usch usch.

Snart börjar reprisen av let´s dance, så det har jag tänkt se och samtidigt få i mej lite lunch. Potatisgratäng och fläskfilé från igår, det blir inte helt fel! Sen ska jag försöka ta tag i alla dammhögar med skurmoppen, är ju däremot osett hur länge det kommer hålla sig fint.. Till ikväll kanske? Jaja, det är ju alltid nåt!

Såg att det är en bra film på 3:an ikväll. "Holiday". Den ska iaf jag se!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har faktiskt inga planer för veckan. Det blir väl lite prommisar i det härliga vädret, mys hemma och sen skulle mamma komma hit på fredag och då ska vi göra stan:-) Har du någt inplanerat? kramar

2009-02-02 @ 16:17:29
Postat av: lina

jag glömmer alltid:-)

2009-02-02 @ 16:20:02
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag drömde om dig i natt. Du blev JÄTTEglad för en sak, så när jag vaknade började jag fundera om det var en sanndröm ;)



Är allt bra med dig?

Puss!

2009-02-04 @ 09:18:35
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Madde

Hello! Du, på tal om film, då ska ni ladda hem Seven pounds! Will Smith nya film! KUNG! är ett måste ses! =)

2009-02-04 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0