Söndag och ännu mer snö!

Alltså fyfan vad det har snöat de senaste dagarna. Vi har haft en plogkarm som verkligen inte var att leka med.. Den täckte hela våran stackars postlåda och nästan hela soptunnan! Är inte så positivt att bo nästan längst upp i en backe dit dom förmodligen kör sist så vi får all snö som samlats upp efter vägen... Puh! Inte ens Johan orkade med snöberget så det slutade med att han for och hämtade ångsågens traktor. Tur att den finns iaf! :-)
Nu är älsklingen ute och skottar igen, och jag håller på och tvättar för fullt. Har som mål att tömma båda tvättkorgarna då jag är klar. Brukar inte alltid vara de lättaste, men ska försöka! Sedan skulle jag även behöva ta en runda med dammsugaren och även kanske skura lite, men det blir en senare fråga...

Förstår inte riktigt hur det går till.. Hur kan det gå så bra för ugglas? Alltså enligt mig är hon bara ett jävla skämt, är ju riktigt pinsamt att se då hon "sjunger". För jag vet faktiskt inte ens om oljudet hon klämmer fram förtjänar att kallas för sång!? Tur att hon inte gick vidare till final iallafall! Nej jag hoppas verkligen på bättre låtar nästa lördag, för igår blev lite av en besvikelse!

Nu - MAT! Hejs :-)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, ungefär om ett år. Men han ska göra examenarbetat i södra sverige så det kan bli närsomhelst. :-)



Oj, stackars dig. Tur att det är bättre nu då.. Jag har också blivit sjuk, men mest förkyld och huvudvärk. Men jag har ont i hela kroppen och ingen ork till något fastän jag inte har någon feber. Underligt! Har väl något i kroppen. Jobbigt att vara sjuk!



Det blir nog bra då ni fått klart allt ska du se :-) Då får du lägga upp bilder och visa! Allt tar sin tid.. man vill ju göra det ordentligt och fint. Tänk om allt vore gratis, oj oj! Ha en trevlig kväll, kram! Såg din förfrågan om vad jag sökt för jobb.. Tänker inte berätta ännu för någon, bara om jag får det. ;-) Spännande!

2009-02-10 @ 20:12:09
URL: http://missmilly.blogg.se/
Postat av: Anna

Helgen var bra, bestod av skotertävlingar och jobb... om det inte hade varit för jobbandet så hade den varit kanon! din då? snart helg igen, då ja är ledig, men ska till ammarnäs på skotertävling... blir skojj! har inte så mycket kvar av mina arbeten nu så snart kan vi träffas mera:))

2009-02-11 @ 22:45:56
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: lina

Nej, det är inte det minsta roligt då man inte ens har ork att ta hand om sig själv.. Fast Markus fick vara hemma tisdag och onsdag. Så jag ammade bara Leo (vilket bara det var en ren pina) sen fick markus ha han så jag fick vila. Och idag är första dagen som jag faktiskt känner mig pigg och kry! :-) Vi ska faktiskt på bröllop imorgon dagen till ära :-) Och efter bröllopet ska vi till ett par kompisar och dricka lite vin och sådär.. fast det blir inte så mycket vindrickande för mig! Vad ska ni göra? kramar!!

2009-02-13 @ 15:13:30
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0