Tack och grattis!

Tack för alla gratulationer!:)

Har varit riktigt seg sen jag äntligen kom hem från jobbet... Stannade dock på sjukan fram till 3 fast jag slutade redan 1. Min lilla mormor ligger inne där så gick och hälsade på henne en stund.
Annars har det varit en bra dag idag, fick en ny kompis. En liten tjej som hette Amanda och var 14 månader, följde efter mig överallt. Och började gråta då hon inte såg mig längre, söta unge! :)

Var egentligen meningen att vi skulle till mamma idag och äta middag, men det blev uppskjutet till imorgon eller på söndag. Så då passade det ju bra att jag precis blev så sjukt sugen på palt! Strömlidas färdigkokta paltar är ett väldigt bra alternativ när man inte lärt sig göra egna! :) så det blir våran middag. Väntar på att johan ska komma hem snart så att vi kan äta!

Idag fyller även en nära vän år. Sofie - Grattis på 24-års dagen! Himla bra ålder det där ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ska göra din utmaning nåndag=) Har inte haft tid riktigt men det kommer =) Syns ikväll!

2009-02-28 @ 09:59:19
Postat av: lina

Grattis till bäbben i magen:-) åh så mysigt och roligt! Ni har en helt underbar tid framför er:-) Hur mår du då???

2009-03-01 @ 21:17:41
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Maja

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH! GRATTIIIIIIIIIS! Så himla roligt, jag hoppas allt går bra! :D

2009-03-02 @ 12:48:50
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Impad?

Jag tycker alltid att man gör så himmlarns tråkig mat, det är ju alltid samma. =P

Blä!

Vad ska ni äta i veckan då?

Jag behöver tips på vad man kan göra nästa vecka! =)

2009-03-03 @ 11:32:49
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: lina

Men vad spännande! Skönt att du mår bättre nu:-) Kommer ihåg att jag var totat jävla dödstrött de första månaderna, för att piggna till i mitten och sen gå in i dödstrött stadiet på slutet igen:-) Ja, har ni varit på inskrivning?? När beräknas bejsan att titta ut? Ja, de är så spännande med ul.. Få se det lilla livet, och i och med det börjar ju magen också synas!

2009-03-03 @ 12:34:19
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: lina

Men vad roligt:-) Ja, alltså det är ju en jävla väntan.. att sen då gå över tiden är inte roligt! Leo kom en vecka efter utsatt datum, jag var op bristningsgränsen:-) och när värkarna kom igång grät jag av glädje för att det äntligen var min tur!! Har ni fått tid för ultraljudet? Ska ni ta reda på kön? :-) Har ni några gissningar?

2009-03-03 @ 13:30:58
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Emmeli

haha, jag fick sanera hela huset + Mio :D



När ska ni på ultraljud?

Ska ni ta reda på könet? :)



Puss!

2009-03-03 @ 14:01:33
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Fast egentligen fick vi ju veta att det var en pojke redan på ul i v.18. Men hon sa att hon trodde/gissade.. Så när vi for till stockholm så passade vi på att boka ett ul när dom ändå inte gör det här någonstans.. Och DÅ fick vi veta säkert! :)

Lätt värt det, så himla mycket roligare att veta tyckte jag. Vi ska ta reda på könet nästa gång också, för jag är som du, väldigt nyfiken! :)

Vad TROR ni att det är?

Gissningar? :)



Ja, jag hade grymt jäkla kul!

Var härligt att få komma ut och göra nåt annat.. Var ju ett tag sen :)





2009-03-03 @ 14:22:22
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Du har så rätt :)

Det blev även lite mer "verkligt" när man fick veta vem som låg i magen och den stora överraskningen var ju att få se hur han såg ut! :)



Den som gör ul och tror/säger ett kön, brukar oftast VETA det egentligen. Dock finns det ju dessa fall (vet faktiskt två bara i piteå) där dom säger en flicka, men det visar sig vara en pojke.

Har dock aldrig hört att dom trott en pojke och att det blir en flicka :)



Enligt sånna test väntade jag också en flicka :D

Även om man gick efter barnets hjärtljud..

Men hm, det är ju pappan som "bestämmer" könet. Så då kanske det är en liten killkompis åt Mio? :)

Äh, jag spekulerar bara.. Hoppas du förstår det :)



Micke och hans släkt är BARA pojkar.

Så jag är helt övetygad om att jag kommer bli en pojkmamma!



Jo nog var det rätt mycket folk. Men mycket skumma människor.. Kanske inte helt otippat :)

2009-03-03 @ 15:12:52
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Haha.. jasså?

Precis sådär är jag också!

Men nu måste vi iaf försöka få ngn rutin.

2009-03-03 @ 16:11:51
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: tessan

hon e ju för söt min moster fia :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0