Helvetes veckan

Blä vilken vecka! Det började i söndags, kände mig lite halvhängig och trött. Inte mer än så. Så i måndags for jag och jobbade, började halv 7, men där blev jag inte längre än till halv 8 så var jag tvungen att fara hem. Kände att allt inte riktigt stod rätt till. Blev snurrig och kände mig febrig. Väl hemma så la jag mig i sängen och sov, och för att förkorta denna väldigt trista vecka så kan jag väl säga som så att där har jag legat från i måndags till nyss. Har haft upp till 40 graders feber och ont i hela kroppen, snorig, hosta ja allt man kan tänka sig nästan. Nu äntligen känner jag mig såpass kry att jag faktiskt har orkat vara på benen i snart 1 timme!!! Måste försöka få i mig lite mat, har levt på vatten, piggelin och äpplen den här veckan så min mage skriker nu då den faktiskt är hungrig på riktigt... Hoppas att det börjar bli bättre nu!

Och jag som skulle på kalas i måndags.. Min kära vän Emelie fyllde ju nämligen 23 år då! Grattis i efterskott och hoppas att ni har det bra i fjällen!:)

Blev ju inte direkt nåt positivt inlägg det här, men ibland måste man ju faktiskt få klaga också. Och just nu kan jag faktiskt inte komma på nåt som egentligen är bra heller. Men nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Lina

tackar tackar! =)

2009-02-06 @ 18:55:05
URL: http://linamarklund.blogg.se/
Postat av: lina

Nämen usch vad jobbigt! Det lät inte det minsta jobbigt.. :/ Hoppas det bara blir bättre och att du känner dig piggare snart! Här händer det inte så mycket ihelgen, vi ska mest mysa på (i vanlig ordning), hälsa på nå bekanta imorgon.. Vad har ni för planer? Hur går toabygget? :-) Kramar!!

2009-02-06 @ 22:23:00
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0