Fika på stan

Har just kommit hem från stan, blev fika för mej och lunch för Sofie och Johanna på Nodo. Sen gick vi en sväng på stan.. Fick med mej hem en klänning/tunika.. Vad man då ska kalla det! Var egentligen meningen att Frida också skulle med, men stackarn ligger hemma i magsjuka. Finns det nåt värre?!
Och när jag ändå pratar om henne kan jag ju bjuda på en bild på hon och Mira! Så söta:)



Bilden är tagen hos Johanna och Tomas på nyårsafton :)

Fick en bra nyhet nyss! Imorgon halv 8 på morgonen kommer ÄNTLIGEN byggarna som ska fortsätta rivandet i badrummet! Wohooo:)

Måste ta och fundera ut vad det blir för middag idag, alltid samma problem... Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Nä, fast jobb är väl inte det lättaste att få i nuläget, men tre olika jobb är ju bättre än inget :) Tycker du är duktig!



Jag får se om jag fortsätter på banken eller om jag börjar plugga. Är såå sugen på det, men man ska ju orka allt också. Krävs nog rätt mycket planering om man ska få tiden till att räcka till.

Blir nog mammaledig ett bra tag. Förmodligen hela det här året också, men vi får väl se.

Just nu tar jag dagen som den kommer :-)



Sköt om dig! Kramar

2009-01-20 @ 18:54:53
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Lena

Det blir inte att jag kommer hem nåt, har så lite pengar kvar, spisen gick ju på 7500 plus att jag har pajjat glasögonen :( har helt enkelt inte råd, kanske kommer när löningen kommer ..hur e allt med dig ´DÅ? pUSS

2009-01-20 @ 21:41:31
URL: http://lena85.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha jo det ska jag göra, men på tal om foton så skulle jag vilja se lite bilder på erat hus nu! :-)

2009-01-20 @ 22:52:00
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0