Internet fixat!

Jajemän, nu funkar internet här hemma i huset! Tur att jag har en duktig mamma ;)
Känns lite konstigt att sitta här i datarummet, har ju som aldrig hänt förr... Men nu vet jag inte om det ens går att kalla för datarum, är grejer ööööverallt. Jag lovar! Vi har nämligen alla toagrejer här inne just nu samt mycket annat...
Börjar bli ordentligt less på att det ska ta sån lång tid innan det händer något här. Försäkringsbolaget har varit här iaf, grattis... Nu väntar vi bara på att ansa ska komma hit och börja riva och ha sig. Hoppas det blir i veckan!

Har inte sett röken av Johan på hela dagen.. Han for iväg tidigt imorse för att spela en innebandymatch i luleå.. Kom hem kvart i fem och ville ha skjuts till deras firmafest som drog igång 5. Hoppas att han tar sig hem med någon så jag slipper rycka ut mitt i natten!:)

Nu kanske jag kan bli lite bättre på uppdateringarna, vi får se! Husbilder kommer, men väntar nog med dom tills hallen badrummet är klart!:) Tjing!

Kommentarer
Postat av: lina

Hallå! Tackar, till sist så behagade han äntligen att kika ut:-) Och när han väl bestämde sig för att komma gick det i rasande fart! Allting här hemma går bra och han är verkligen jätte snäll:-) Jag ser att ni har köpt hus, vad kul!! Så ni har fullt upp med renoveringar? Vart ligger huset? Nu vill jag ju se bilder!:-) Kramar

2009-01-19 @ 14:23:27
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Men äntligen! :-)

Har väntat länge på en uppdatering ju.



Hur går allt då? Trivs ni bra? :)

2009-01-19 @ 15:44:52
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0