Let´s dance!

Fredag idag, och vi är bortbjudna på middag hos johans föräldrar. Skönt! Kände verkligen inte för att laga nån mat idag. Ska alldeles strax och hämta johan från jobbet.. Sen hade jag tänkt försöka hinna till mamma och duscha innan halv 6 då vi ska vara i öjebyn.
Resten av kvällen kommer jag nog förmodligen att ligga i soffan med en del godsaker och se let´s dance! :)
Sofie ringde tidigare och ville att vi skulle komma till jävre(krilles föräldrars stuga) och busa med hundarna.. Får se hur trött jag är där kring 10, om det kanske hinns med också!

Imorgon ska vi till Luleå. Kika på Ångsågen och så blir det väl även en sväng till storheden! Då har man fått nånting gjort i helgen iaf! :)

Hade tänkt bjuda på en bild från kaoset i hallen/badrummet. Men det får bli i nästa inlägg, för jag hinner inte lägga in bilderna i datorn nu! Måste kila...

Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips)

2009-01-23 @ 19:07:31
URL: http://augustikid.se
Postat av: lina

Ja.. annars så är det ju sviiiiiindyrt med badrumsinredning! Lät som en skön helg:-)

Här blir det nog inte så mycket gjort, utan vi ska mest vara hemma och mysa. Ikväll blir det iaf Let's dance och godis:-)



Ha en trevlig helg! KRamar!!

2009-01-23 @ 19:13:39
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0