Hårfärgning

Sådär ja... Kom hem från Sofie för typ en timme sen, har färgat hennes hår. Äntligen mörkbrunt! Hon är så fin i det och jag har tjatat på henne många ggr att vi ska göra det, men hon svammlar om att hon inte passar i det. Strax efter färgningen var klar kom Emma förbi också.. Så vi satt och surrade lite och åt rulltårta :p

Fick med mej hem 2 söta klänningar och ett långt linne från stan idag. Har tänkt att kanske inviga en av dom på fredag då vi ska ut och äta och sen se revyn hela "gänget", eller vad man då ska kalla oss? :) ser verkligen fram emot det, blir kul att göra nåt ovanligt! Har aldrig varit och sett det heller, och har väl egentligen inte hört sådär jättemycket bra om det i år, iallafall inte om första delen. Men är ju värt att fara dit och bedöma själv ändå!

Åh, nu ringde johan och jag måste tydligen till öjebyn och hämta han där! Han har varit och sett hockey i lule.. Jaja, det är bara klä på sig alla ytterkläder igen då. För nån värme från bilen får man ju då inte! Värmepaketet har gått sönder och det kan jag säga är inte kul då man är så frusen som jag!:(
Vill ha en ny bil!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men du kommer också vara snygg :) Jag tycker också att det blir för länge mellan gångerna. Hör av dig när du jobbat klart. PUSS!

2009-01-30 @ 09:15:23
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: lina

Ja, det var från mig. Jag hann skicka i väg det innan jag skrivit klart :p Dumt att det inte går att ångra.. Nåja.. Ja, men då gå det ju iaf åt rätt håll!! Vad trevligt, var revyn bra då? :-) Jadu, här har det också bara varit lugna puckar.. Vi såg Seven Pounds och den var faktiskt helt okej! Kramar

2009-02-01 @ 06:20:41
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0