Uttråkad...

Blev bara jobb 4 timmar idag, vilket innebar att jag slutade redan halv 11... Så just nu är jag väldigt uttråkad, men har ändå ingen ork till att fara nånstans. Vilket dilemma!:)
Har ätit lite till av plättarna jag gjorde igårkväll... Blev så himla sugen igår där kring 7 så var så illa tvungen att fara till Ica för att köpa ägg och lite annat så jag kunde göra det! Var väl klar där kring 8, och då slutade det med att jag åt 3st sen blev jag less och mätt! Så då stod jag där med ett helt berg plättar kvar, så dom lär ju ta några dagar att äta upp :)

Igår följde jag och johan med benny och agneta till Ikea.. Skulle inte ha något speciellt utan ville bara fara för att fördriva tiden med nåt. Kom iaf hem med en påse fylld med grejer och en stor tavla.. Och jag minns då faktiskt inte mycket av det jag handlade, har inte ens packat upp det från påsen än! Höjden av lathet, jag vet..
La mej i sängen kring (9!) igårkväll, och somnade väl kring halv 10. Jag börjar bli som en gammal kärring :) men johan är då inte bättre, för han somnade faktiskt före mej!

Har inte hört nåt från Ansa än, så jag hoppas att Johan ringer dit idag så man får en liten uppdatering om vad som ska hända och framförallt NÄR! Leeeeeess!

Hoppas att alla har en bra dag! Hejs :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jo det är det, men det är lite bättre nu.. jag tror det löser sig med tiden!



Vad fin du är som brunett :-)

2009-01-19 @ 15:33:58
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: lina

Ja, det är en otrolig känsla. Ja, det finns ingen större lycka här i livet:-) Och Leo har ju blivit så stor att han har börjat hänga med lite och när man pratar med han så ligger han och flinar och försöker svara. Världens charmtroll:-)

Åh så jävla olyckligt.. hur blir det då? Räknas det som ett dolt fel eller är det ni som måste stå för det? Förstår att det är riktigt jobbigt utan badrum! Men på bilderna som du har lagt upp så ser det ju riktigt fint ut:-) Fast man vill ju alltid sätta sin egen prägel.. Vad gör du nuförtiden? Jobbar du? Jo, jag trivs bra här:-) Fast när jag har pluggat klart kommer vi nog med största sannolikhet bosätta oss i pite, iaf mot pitetrakten. Det beror ju lite på vart man får jobb och så:-) Kramar!!

2009-01-19 @ 19:14:42
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Anna

äntligen lite uppdatering=))

2009-01-19 @ 20:01:25
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Förstår att ni är less!

Men ni får härda ut :-)



Mio mår bara bra. Växer så det knakar :)

Nämen! Jag har då inget minne av att jag sett dig så då missade jag nog dig helt.

Men vad kul med ny hårfärg! Det passar du nog i :)

Var jobbar du nu förresten?

Kramar!





2009-01-20 @ 10:58:15
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja vi får se.. det lutar nog att det blir Thailand ändå, det största problemet är dock ledighet. Har ju nu fått ledigt för USA i tre veckor och att samtidigt be om ledigt för två veckor i Thailand känns lite knepigt..



Jo samma här, jag saknar att vara blond.. men jag fick då så mycket brunt löshår så det får förbrukas först :p

2009-01-20 @ 11:55:31
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0