Åh, jag blir så förbannad!!!

Just nu skulle jag bara kunna lägga mig ner och gråta. Är så sjukt less på detta tjorv med försäkringskassan! Har försökt att få tag på min handläggare(som verkar vara på semester) utan resultat ÄN. Och nu blir det här 3:e dagen jag väntar.. Fick hem ett beslut om min mammapenning i måndags som var HELT fel. Dom har inte ens i närheten tagit med det som ska tas med. Jag har fått hem brev där dom vill ha in en massa papper, har då fixat fram dom men sedan struntar dom ändå i att ta med det i deras beräkningar!
Jag ringde dit igen för en stund sen och fick då prata med en tjej som lovade att hon skulle skicka detta vidare till hennes chef som sen skulle kontakta mig. Men om det skulle bli idag kunde hon inte lova, blää :(
Tänk att det ALLTID ska vara sånt här tjorv då det handlar om all sorts ersättning man har rätt till. Vad är problemet??

Ska fara iväg och köpa frukost nu och försöka lugna ner mig lite...

Kommentarer
Postat av: Malla

Men USCH, dom tjorvar ta mig tusan ALLTID!! förstår att du blir arg och frustrerad - jag var så arg så jag grinade efter min kontakt med dom, dom vill då¨inte hjälpa en verkar det som :(

Aja hoppas det löser sig för dig iaf! Du får trösta dig med lite go streetfood i helgen!

2009-07-23 @ 09:36:01
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Monica

Vad irriterande! Försäkringskassan strular jämt. Jag hade jättemycket problem med ersättningen. Tror jag hade klart med allt max 2 månader innan Anton kom. Förstår inte varför det ska vara så svårt för dom att få allt rätt på en gång. Dom har papprena liggandes o säger att dom inte fått in allt, sen visar det sig att dom helt plötsligt har hittat dom..

Hoppas iaf att det löser sig!

2009-07-23 @ 09:39:56
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Frida-bj

Usch, hoppas de löser sig för dig i vilket fall :)

2009-07-23 @ 10:44:25
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Kul att träffa dig idag! :)



Uh, är det fk som är i farten igen.

Jag hade dock inget som helst tjorv med dem, utan fick en superbra sgi/fp på en gång.

Vad är det som gör att det krånglar?

Det beräknad väl bara på en fast anställning, eller?

Hur som, så hoppas jag att det löser sig!



Sköt om dig och SÖTmagen :)

2009-07-23 @ 22:34:17
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: lea

huvva vad jag börjar gruva mig för att ha med dom att göra nu, väntar fortfarande på papprena dom skulle ha skickat för över en månad sen... och då har jag hunnit ringa nån gång med!...det tar på krafterna att ha med dom att göra, tyvärr!Lycka till i alla fall1

2009-07-23 @ 23:21:14
Postat av: Jennie och Norah

Usch och fy för FK!

Dom har nog inte gjort nånting rätt med någon jag känner,helt sjukt!Hur svårt ska det vara?



Jadu,jag väger mindre nu än vad jag gjorde innan jag blev gravid,men nu har jag en helt annorlunda kropp.Lite lös om magen men annars så trodde jag aldrig att det skulle gå så fort!Jag gick ner 14kg den första månaden,sen droppade det bara av något kilo då och då och helt plötsligt hade jag gått ner mina 19kg.Och gick ner 2kg till utöver det.

Hur mycket har du gått upp?

Det ser ut som du bara har fått mage,så fint så! :)



Kram!

2009-07-24 @ 11:43:36
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0