Ensam

Ja då är man ensam hemma.. Johan och 4 andra grabbar har farit till hans föräldrars stuga för att fiska och dricka öl. Är ju då tur att det inte är mörkt ute så slipper man vara mörkrädd! Däremot lär jag säkert få svårt att somna, men det ska nog gå bra ändå :)

Har varit på Nodo med tjejerna tidigare ikväll och innan det en snabbis med Sofie på stan. Alltid lika trevligt!

Och imorgon ska jag och jobba, har faktiskt varit hemma hela veckan pga att jag haft ont i ryggen och allt det där. Men imorgon och på fredag blir det jobb och sen är jag som sagt ledig i 2 långa månader! Då får jag minsann vila :)

Nej usch vad jag hade lite vettigt att komma med idag.. Tror jag avslutar nu och går och gör mackor till imorgon istället! Återkommer nån annan dag med kanske mer lust till att skriva.. Natti! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hade inte kvar ditt mobilnummer, men om jag säger såhär: nu kan jag vara lugn...:)Hur var det på möhippan?

2009-07-10 @ 18:12:39
URL: http://enmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0