Ikearesan

Japp då var den avklarad, och nu sitter man här några tusenlappar fattigare ;)
Vi fick med oss hem en spjälsäng + alla tillbehör till den, ett skötbord samt lite andra bebissaker(gosedjur, haklappar, badbalja osv...). Sen blev det även ett skoskåp med en spegel på. Hade egentligen tänkt köpa både skoskåp och spegel, fast var för sig. Men då hittade vi detta och det passade ju bättre! :)
En hylla blev det också, och så hittade jag en jättefin "trapphylla" som ska inhandlas senare för såklart var den slut på lager!
Och så har jag även den obligatoriska papperspåsen med småsaker som jag faktiskt inte minns vad den innehåller just nu... Det blir en surprice imorgon för jag ids inte packa upp den nu.

Imorgon ska jag och Sofie på stan en sväng på dagen och sedan blir det att fixa med en grej inför bröllopet(som jag inte kan skriva vad det är ifall att Johanna läser...) ;)
Och senare på kvällskvisten ska jag träffa min Lena för en fika på Nodo innan hon åker tillbaka till Umeå på tisdag.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt och sova lääänge imorrn, eller iaf längre än vad jag sov idag. Fy sjutton vad trött jag har varit, men det var ju tur att jag fick göra nåt kul för besväret!
Nu ska jag äta nåt innan det är dags för sängen... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Skönt att det löste sig med FK!

Men konstigt att dom inte räknade på den anställning först? Dom ska ju gå efter det som gynnar en. Knäppisar ;)

Hur mycket får du per dag?



Kul med IKEA. Jag vill också dit... :)



2009-07-26 @ 22:23:28
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack - hon var en pärla. Hur är det med dig & magen? :)

2009-07-28 @ 10:34:41
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0