Måndag och jobbfri!

Alltså det är nästan en konstig känsla det här. Har inte riktigt förstått att jag faktiskt FÅR vara ledig från att jobba nu. Jag kan inte riktigt slappna av, men det kommer väl förhoppningsvis! :)
Är dock himla trist att jag inte får ha Johan hemma längre nu, den stackaren började om att jobba idag. Och jag kan väl inte påstå att han har haft särskilt mycket semester heller. Han har för det mesta varit ute och slitit med antingen dräneringen eller altanen.. Meen, det var ju hans beslut så! :)

Den här helgen har iallafall bestått av Johannas möhippa i fredags, och i lördags hade grabbarna fest hemma hos Frida och Peter, så vi tjejer passade på att träffas och få lite mer planerat inför det stundande bröllopet den 1:a augusti.
Angående möhippan så blev den nog riktigt lyckad, såg ut som att Johanna hade himla trevligt och det är ju det viktigaste! Själv jobbade jag ju på dagen så jag missade ju det som egentligen jag sett mest framemot. När hon skulle göra bort sig på stan :P men det finns på film så jag får ta och se den nån dag!

Och så en liten uppdatering om graviditeten. Vi är idag exakt i vecka 31+3 och nu börjar jag verkligen bli osmidig. Dom dagarna jag inte har på mig skor med dragkedja eller kardborre(?) så måste Johan hjälpa mig både på och av med skorna vilket INTE uppskattas, haha. Men nu är det ju endast 8 veckor och 3 dagar kvar till BF, och jag HOPPAS att lillan vill titta ut liiite tidigare ;)

Har varken några bilder från möhippan eller någon ny magbild. Men det kanske kommer sen! Hejsvejs :)  

Kommentarer
Postat av: Malla

hej hej, visst är det skönt att vara hemma? har min första semesterdag idag (leon med) så det känns riktigt bra...man undrar bara vad man ska göra med all tid..men men har man hus så har man saker att göra!



Haha det där med skor..det är ju ändå tur att det är sommar, tänk om man skulle måste hålla på med höga stövlar eller knytning osv?:P jag bad om hjälp att klippa tånaglarna idag men jag lyckades ändå göra det själv tillslut, så otymplig det är man!

2009-07-13 @ 16:19:22
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Mary

Hej hej!



Jo det går bra här! Har dock vart sjuk i en och en halv vecka typ, så man har inte orkat göra så mycket. Deklart man längtar hem ibland, är ju ett tag sedan man träffade alla nu. Och sen det där med mormor... Men det får bli lite senare det man åker hem. Nu är ju Julia här i stan så vi ska väl hitta på nåt. :) Skönt med ledighet! Med gott samvete! ;)Ska du hitta på nåt särskilt eller bara ta det lugnt? Du får ta nån ny bild nu tycker jag, vill ju se utvecklingen. :) Ha det så bra! Kram kram

2009-07-14 @ 00:16:43
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

ja de är verkligen skönt att få va hemma utan att jobba bara lite iaf innan bebisen kommer... så ta vara på "ledigheten"...hihi=)



tack för senast förresten...jag la ut några bilder från möhippan..tog dock knappt några kort, menmen. Ha en trevlig tisdagskväll! kramkram!

2009-07-14 @ 19:36:58
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Malla

Jadu...det känns som kontigt att båda har semester och att vi kan göra vad vi vill..det har fått mig att bli helt..anit typ allt. Jag är slö och förslappad och varm och sur och lessen, vet inte alls vad det är med mig. Nu har jag i alla fall tagit tag i köket - det var pappas fru som satte in i skåparna då vi flyttade in så det har itne riktigt vart på "vårt sätt"...nu ska här arrangeras och det fick mig genast på bättre humör :)

I övrigt hoppas jag det blir ändå bra väder så kanske man hinner få lite färg på blekkroppen innan sommarn e slut :P

Vad hittar du på? Ska du gå gnt på pdol?

2009-07-15 @ 14:44:59
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0