Marley och jag.

Usch, mina ögon är alldeles rödsprängda och fortfarande lite fyllda med tårar.. Har gråtit och gråtit till filmen Marley och Jag. Herregud så sorgligt det blev där på slutet. Amie fick sig många kramar och pussar kan jag lova! Filmen handlar alltså blandannat om en hund, och ja ni kan ju säkert gissa vad som händer med den... :(

Den här dagen har jag varit väldigt effektiv, men det behövdes! Har tvättat bort ALL tvätt vilket inte var lite.. Hur många maskiner det blev har jag faktiskt inte räknat, men mååånga. Sen fick sig källaren en omgång med dammsugaren och en trasa. Har även hunnit med att tvätta grunden på huset(på framsidan), och spolat av källarfönstrena som såg förjävliga ut efter dräneringen, man såg knappt ut ju.
Ja för mig är det att vara väldigt effektiv, för det är fasiken ingen lek att städa med denna mage.
Skulle egentligen ha tvättat bilen också, men det får jag göra imorgon om jag inte hittar på nåt som är roligare :p
Har iaf tid hos barnmorskan kl 15. Vad resten av morgondagen har att erbjuda återstår att se. Nu var planen att jag skulle duscha, men detta gråtande gjorde mig så grymt trött så jag skippar nog det för ikväll..

På torsdag är det endast 6 veckor kvar tills våran lilla tjej är beräknad att titta ut! Vi längtar efter dig.

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Hoppsan!Det var visst onsdag idag.Borde jag ju faktiskt veta då Norah blev 1 år igår :)



Hörrödu,tycker det är lite snålt med magbilder,fixa det pronto! :)

2009-07-29 @ 19:09:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Sex veckor går rätt fort ska du veta. Det var ju så länge jag och Micke var i Thailand och tiden bara rusade iväg ju:D Försök njuta av graviditeten och vila dig den korta stund som är kvar!;)

2009-07-30 @ 14:23:41
URL: http://enmini.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag väntar och väntar och väntar på en magbild ;)



Jo Norah var överlycklig på kalaset,så himla kul att se!Hade inte varit speciellt skoj om hon hade varit grinig,vilket hon aldrig är,men det brukar sällan slå fel :)



Shit,bara 6 veckor kvar!?fattar du att du kan säga att på 2 månader är jag mamma!Så häftigt :)

2009-07-30 @ 22:44:14
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag antar att du också tycker det är snyggt då, armbandet alltså!?:P

Å, jag förstår dig ändå. Klart man måste bli lite otålig när det är ens barn man väntar på:)



Var du sjuk någon gång när du jobbade på fvc förresten? Jag har varit hemma igår och idag och blev "lite" tjorvigt med nyckeln...

2009-07-31 @ 17:08:35
URL: http://enmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0