Fixat

Verkar inte bara vara jag som har fått tjorva med FK om föräldrapenningen, hehe. Men nu är det iaf löst, efter många minuters prat med två olika kvinnor idag har jag nu fått som jag vill och min FP är mer än dubblad motför vad dom räknade på först. Tuuur! Hann ju tänka att vi skulle få leva som kyrkråttor i typ ett år. Men en sak är då säker, man blir ju inte rik av att vara mammaledig. Fast vem trodde det? :)

Igår ringde dom från barnens hus och vagnen finns nu på plats där... Ska förbi där idag och kika på en bilbarnstol så då ska jag säga att dom får börja montera den så kan vi hämta den nästa vecka! Då blir det övningskörning ;)
Och TACK mamma, du är världens snällaste! 

Vet inte vad som händer ikväll, men tror att det bara blir att vara hemma. Skulle behöva röja både i garaget och i det blivande barnrummet. Kändes ju kanske inte så lockande en fredag, men vi får se!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mary

Bra att det fixade sig! :) Och ha så trevligt på IKEA imorrn! Kram

2009-07-25 @ 20:17:00
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att allt ordnade sig=)

2009-07-26 @ 20:30:30
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0