v 30!

Igår bytte vi vecka till 30, så nu är det väl ungefär 10 veckor kvar och exakt två månader på Fredag! Fast lillan lär väl säkert inte vilja titta ut precis då hon är beräknad, det är ju inte så jätte vanligt... Har nu endast 1 vecka kvar att jobba och sen är jag ledig i hela 2 MÅNADER fram till bebis kommer. Kommer kännas riktigt konstigt, och säkert kommer jag bli uttråkad och rastlös många gånger.. Är ju dock tur att det är sommar nästan hela tiden. För då brukar man ju kunna roa sig lite mer än annars.. :)

Idag har jag varit förbi Johanna, Tomme och lilla Ozzy. Oj vilken liten krabat, dom är nu verkligen inte stora små bebisarna. Fast samtidigt då man ser dom så förstår man inte heller hur dom har fått plats i en mage.
Känns helt ofattbart att jag faktiskt har en sån där liten i min mage just nu, okej ännu mindre, men ändå! Däremot så gör hon sig då påminnd hela tiden nu. Magen far hit och dit och så har jag även börjat misstänka att hon har fått sig vassa naglar(?)..
Det svider till ibland då hon är och gräver med handen där inne, och vad kan det annars vara än att hon faktiskt klöser mig? Ajaj :)

Ska ta och gå ut och se hur det går för grabbarna med altanbygget (japp nu har ännu ett projekt startat och Johan har nu lite bygghjälp av Eken och Peppe..). Skulle gärna vilja att dom tog en paus så att jag och Johan kan få i oss lite mat. Jag är sjukt hungrig!


Kommentarer
Postat av: lea

shitans så duktiga ni är, jag är äkligt avundsjuk=) jo bäbis gör sig påmind hela tiden går inte att sitta utan att få något upoptryckt i revbenen vilket jag inte uppskattar så särskilt mycket måste jag säga=)

2009-07-04 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0