Agda 85 år

Det är jag det! Eller så känns det iallafall :) har sovit i nästan 3 timmar efter jobbet och det var verkligen behövligt. Dom här senaste tre dagarna har jag varken pratat med nån eller träffat nån. Man är nu rolig...!  Nu är det dock bara EN dag kvar innan jag är ledig 3.. Skönt! Men midsommar, vad händer då?
Jag undrar om Lena kommer hem nått, det måste jag nog ta reda på! :)

Och på Lördag är det den 20 Juni, ett mycket speciellt datum för två av mina vänner - Johanna och Tomme. Då ska deras bebis komma ut enligt beräkningar! Oj så spännande, jag hoppas att han vill ut då också :)

Har hunnit med ett besök hos barnmorskan idag också. SF-måttet var nu på 27cm, alltså + 3cm sen sist. Men det var tydligen bra... Och lillans hjärtljud var på 136 som jag tyckte var lågt, men tydligen helt normalt. Man är väl inte så kunnig i sånt där.

Det var nog allt för idag, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0