Kalas

Idag fyller Melvin 5 år. Och det är alltså Johans brors barn för er som inte vet. Så vi har varit förbi deras stuga på Hebbestrand tror jag det heter.. Gud så fint det var där! Dom köpte stugan för ungefär ett halvår sen så det var mitt premiärbesök dit idag.
Kring 3 började vi bege oss hemåt och då vi kom hem så sågs det tennis. Det är väl ungefär den enda sporten som jag roas av på tv(eftersom jag själv är ett gammalt proffs..haha) :p
Nu ska jag slöa ett tag till framför tvn och sedan göra mat så Johan får med sig något till imorrn..

Idag går mina tankar speciellt mycket till en fin tjej och hennes familj! Usch så grymt orättvist. Många kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0