Långhelg!

Oj så hemskt skönt... Nu ska jag verkligen njuta av dom här 3 dagarna som jag är ledig. Har för en stund sen vaknat upp från en härlig tupplur, och sedan skjutsat Johan för att spela fotboll med ett gäng kompisar. Tror att jag ska fara till suntan på ett tag och försöka få lite färg på kroppen. Däremot är solariet ingen lek längre, är knappt så jag tar mig upp därifrån efter att ha varit liggandes i 20min.. Det är inte lätt att vara tjock ;)

Midsommarplanerna är nu klara, det blir hos Frida och Peter. Grillning, kubb och alkoholintag för dom rackarna som inte har en bebis i magen :)
Och på tal om bebis, nu har sammandragningarna börjat komma med allt mindre mellanrum. Inatt vaknade jag två ggr av en otrolig kramp i magen och även den här gången i benen.. Vet inte hur normalt det är? För det är väl inte precis så att jag är ute och går mycket då(?)
Förstår om ni börjar bli less mitt ständiga "gnäll" om det ena och det andra.. Ska försöka att inte ta upp det i nästa inlägg! :)

Glad midsommar!


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Det är nog kroppen din som ställer in sig på vad som komma skall :) Sammandragningar är rätt vanliga,vissa starka,vissa svaga.



Hoppas ni får en underbar midsommar!

Vi kan skåla i Cola med dig,för det blir lugnt för oss :)



Kramar

2009-06-19 @ 10:48:47
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: lea

sammandragnigar harjag med....hela tiden!..min bm säger att det är ingen fara så länge dom inte är regelbundna!...jo det är inte lätt, lättast är att säga veckan man är i för annars har man ingen koll, fick frågan vilken månad jag var i ...ingen aningvar jag tvungen svara men i v 27:P..."endast" 13 V to go...om jag får bestämmma=)

2009-06-20 @ 01:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0