Lördag..

Lördag idag... Hade gärna sett lite av solen men det verkar inte hända. Har varit och fikat med Johan, mamma och svärmor på kvarters tidigare idag. Sen gick vi en sväng på kappahl och där blev det lite handling av bebiskläder.. Både den blivande mormorn och farmorn handlade till lillan. Så söta saker så, det tackar vi för!:)

Blev så himla sugen idag på att röja undan i det blivande bebisrummet så att vi kan ställa in typ barnvagnen och andra bebissaker då dom kommer. Så tror banne mig att jag ska bära ner Johans alla verktyg och allt annat som ligger överallt senare i källaren!

Och så till nåt helt annat... Hade en obehaglig känsla imorse, fick typ "mensvärk" som for ner efter benen som jag är van att ha det då jag har mens.. Låg och vred och vände mig ett bra tag innan det släppte. Jag hann tänka flera ggr att nu kommer ju bebisen! Var väldigt nära på att väcka Johan men avstod då jag vet hur upp i åssit han hade blivit :)
Är det sammandragningar eller? Har ju haft det tidigare, men inte ner i benen...?!

Nåja, vad som händer ikväll återstår att se.. Nu ska jag iaf iväg på suntan innan det blir middag hos svärföräldrarna!
Ha en trevlig kväll!:)

Kommentarer
Postat av: lea

jo jag vill så gärna men jag måste ge dom en changs att själva få släppa "bomben"=) hehe!

Jo jag tror jag vet vars ni bor vi har nog kört förbi där och då var det nån som sa det...men undran sa flundran om det var erat hus=)?

2009-06-13 @ 18:34:46
Postat av: Monica

Det är nog bara sammandragningar/förvärkar som du känner. Dom kan stråla ut i benen. Så det är nog inget du behöver oroa dig för. :)

2009-06-13 @ 22:01:39
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Hej Anna!



Jättestort grattis till bebisen i magen. Hoppas du mår bra. Du har en jätteefin mage.



Såg dig i veckan på stan men ja tordes inte hälsa eftersom jag visste inte om du skulle känna igen mig.



Har ni nå namn till lillsessan?



Ha de bäst



/Ninnie

2009-06-14 @ 11:05:21
URL: http://ninniejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0