Namn och födelsedagskalas :)

Idag har vi varit hos Frida och Peter för att både fira Mira och hennes namn(istället för dop..) och även för att fira Frida i förskott..
Man slutar aldrig att bli fascinerad av denna underbara tjej. Hon är bara för gó lilla Mira!

Mamma Frida och Mira :)

Hon var så söt i sin nya klänning!

Pappa Peter och lilla Mira :)

Mira i mitt knä, kameran var visst spännande :p



Nu har Calle, han som är så snäll och ska tapetsera och måla i hallen kommit hit. Han håller på och spacklar för fullt... Ska bli så skönt då denna skit är klar!

Imorgon väntas jobb... Då drar schemat för sommaren igång och jag ska jobba i 4 veckor och sen blir det havandeskap. Hoppas bara att det kommer gå bra, men än så länge känns det helt ok, så vi får väl se..

Tack för mig!

 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jo jag har hört det.. men det säger ju sig självt, blonderingsmedel är ju nog dåligt som det är och när man har en känslig liten knodd i magen så är det nog bäst att undvika det! :-)



Okej, men det var ju ett överkomligt pris ändå.. tror dock att det löst sig, ska få det av en frissa för halv priset! :-)

2009-06-15 @ 17:17:01
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0