Sommar!

Alltså jag insåg just att jag inte uppdaterat på ett väldigt bra tag, men förklaringen måste väl ändå vara att det faktiskt är sommar! Känner inte direkt för att sitta inne framför datorn så mycket..
Jag jobbar för fullt på veckorna och helgerna består enbart av att vila och vara ute så mycket som det går!
Har fått igenom havandeskapspenningen så har nu bara 2 veckor kvar att jobba, 10 dagar! Oj så himla skönt det ska bli :)
Är bara hoppas att sommarvärmen stannar kvar och inte försvinner då jag blir ledig... Har haft himla fina dagar nu den senaste veckan, men jag kan ju dock inte njuta riktigt på samma sätt av dom som jag hade gjort utan magen. För nog måste jag säga, att det är olidligt varmt för det mesta! Men jag klagar inte ;)

I helgen har vi varit på kyrkmarknaden som vanligt.. Ätit en hel del jordgubbar och glass och bara slappat. Helt underbart!
Nu ska vi förbi Frida och Peter med en försenad present till Miras namnkalas, sen blir det nå skräpmat tillsammans med mamma! Hoppas ni alla har det riktigt bra, jag svarar på era kommentarer nån annan dag!

Kramar! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oväntat att du har ätit glass:P Ses imorrn!

2009-06-28 @ 21:05:31
URL: http://enmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0