Umeå och Köns-ul

Igår var vi ju som sagt i Umeå och strosade på stan en sväng för att sen träffa Lena och Anders på lite mat, och halv 7 hade vi tid för köns-ulet... Var mysigt att komma bort en sväng även om det bara handlade om några timmar. Man börjar bli lite less på allt det vanliga här hemma i Pite nu och speciellt då det nu inte finns så stort urval av aktiviteter :)

Och angående ultraljudet så fick vi ju det svar vi väntade oss.. En tjej! Inte så överraskande men ändå så värt det! Var mysigt att få se bebisen igen, och nu i ett ganska mycket större format ;) fick även konstaterat att lilla tjejen får mammas näsa.. Stackars henne tänker ju jag, men små uppåtnäsor har väl sin charm dom med :p
Som min morfar sa då jag föddes "ja den här näsan kommer det ju då att snöa in i!" haha... Riktigt så hemskt är det väl inte, men kommentaren var ju rolig iaf.
Men allt såg då ut som det skulle och lillans huvud var 7cm långt uppifrån sett(från bakhuvud till panna..) och lårbenet var 9cm. Så nog har hon växt till sig ordentligt sen sist. Fast det är ju då tur det!
Vi fick med oss 4 bilder hem också.. Så nu har vi 7st på lillälsklingen. Dessvärre var dom vi fick igår mycket mörkare än dom förra så hennes kamera eller vad det nu då är var nog inte någon höjdare.



Gick inget vidare att ta kort på bilderna nu heller, det blänkte så mycket och blixten kom ju som ni ser med i bilden :/ men man ser ju huvudet och en liten hand och typ bröstkorgen :)

Hade varit kul att göra ett 3d eller t om 4d ultraljud nu, men tyvärr så kunde inte hon göra det där vi var. Och nu ska lillan få vara ifred utan ultraljud tills det är dags, så inget mer :p

Imorgon har en till vecka gått och då är vi i 27+0!

Kommentarer
Postat av: Maja

Men guuuuud så kul, pirrar till och med i min mage! Förstår att det är kul att få se bebben :-)



Jo jag tänkte det, haha.. jag som aldrig kan bestämma mig :p Men det blir nog inte från afrocare ändå, hittade lite rabatterade priser på remy-hår på andra ställen så! Har hört att rapunzel är bra men har aldrig beställt därifrån. Lite dyrare va?

2009-06-11 @ 14:55:43
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Vad kul med en liten tjej! =)

Tycker att det är många som har fått tjejer på sistone, men det är ju bra, då blir det inte krig! =)



Har ni börjat prata om ngt namn än då? =)

2009-06-11 @ 15:17:43
URL: http://spikesandra.blogg.se/
Postat av: Anna

myspys! gud va ja är glad för eran skull=)

2009-06-11 @ 15:27:13
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: lea

o vad kul=) vi tror ju åxå att vi får en tjej..tjej år iår=)..vet att jag har frågat förut men minnet;P hade ni något namn eller var det hemligt?=)

2009-06-11 @ 16:54:19
Postat av: lea

nej vi har inte kollat bara magkänslan=) så det blir kul att se sen när "maj-björn" kommer ut=)...min kära far som döpt bääbis=)

Jadu över hela kroppen,mage,bröst,lår, och arslet!=) just nu har jag ett beyonsearsle och lår dolly parton tuttar och en öl kagge;)

2009-06-11 @ 20:02:36
Postat av: lea

haha jo fast inte så där mycket sned som jag hört andra fått=) men h'n bökar på bra, niklas brukar prata med h'n och be h'n lugna ner s ig för hela magen far när bäbis bökar på helt otroligt när man ser och känner när den vänder sig=)

2009-06-11 @ 20:38:40
Postat av: lea

jo nätterna verkar vara roligast=)

Några är mest bara för att men ett RUKEL är vi intreserade av men nu ska vi räkna och kolla hur mycket som egentligen behövs göra å så... men vi vägrar bet det dom begär så vi får helt enkelt se=)

2009-06-11 @ 20:53:58
Postat av: Anna

du komemr nog att börja längta mer och mer hela tiden. DEt gör jag. Blir så skojj då eran lilla dotter tittar ut

2009-06-11 @ 22:44:56
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hahaha,jag måste då få skratta åt din morfar.."Snöar in"..Det var nog dagens roligaste :)



Men bilden var ju väldigt bra!Många som bara får med en fot..Hur kul är det lixom?:)



Ha en trevlig helg!

Kram

2009-06-12 @ 10:24:06
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: lea

jo, det är på klubbjärdet ner mot vattnen o jag kommer absolut inte på adressen!44 nånting;P

2009-06-13 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0