Fredag!

Jaha, då var det  fredag igen, oj så skönt! Fredagar innebär ju också veckobyte i graviditeten och idag blev det 26+0. Kan inte fatta att jag faktiskt har varit gravid i nästan ett halvår. För om jag tänker så har tiden faktiskt gått himla fort... Snart har jag bara en månad kvar att jobba och sen blir jag hemma i ungefär 14!
Våran lilla bebis är nu livligare är någonsin. Magen far fram och tillbaka, så när jag jobbade idag tog jag ett läckert kort på min då väldigt sneda mage med mobilen :) hoppas bara att hon inte är lika livlig utanför magen!

Idag ska jag fara på mitt obligatoriska besök till lösviktshuset. Det är ju ett måste fredagar! Sen blir det bara att slänga sig i soffan och slöa hela kvällen. Kanske hyr en film också...

Ha en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Jo, vi är jättestolta här hemma :) Sen skulle jag aldrig fixa att vara ifrån Anton så länge, så han gör det bra :)



Nä, är ju svårt att veta hur det känns, men du känner själv vad du vill ha när du väl ligger där. Jag ville inte heller ha eda, och så blev det inte heller. Hade ändå inte hunnit, för allt gick så himla snabbt med min förlossning. Men jag är glad att jag inte tog nån bedövning, för det hade nog gjort jävla ont ändå :P

Själva värkarna var värst, men krystvärkarna var inte så farliga som jag trott, för då fick man ju iaf hjälpa till :) Men det går säkert jättebra för dig, don't worry :)



I helgen har vi inte gjort så mycket. Bara varit o kikat på ett bröllop och dop och sen bara mått gott o sett en kanonbra film :)

Vad har ni hittat på?

2009-06-07 @ 10:36:34
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: malin

hej:)jo det är himla bra att det finns,jo vi går på furu:)vi bor i lägenheterna på furuberget:)ni då? kramar

2009-06-07 @ 13:13:04
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hallooo :)

Helgen har varit mycket bra.Klassfest i fredags,mysdag igår och idag (bakis än skulle jag tro;). Hur har eran varit?



Kram!

2009-06-07 @ 13:48:09
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0