15+0

Imorgon har vi gått 15 hela veckor.. Går alltså in mot v 16. 4 veckor kvar till UL... Jaja, nyss var det ju 5, så det kanske inte kommer gå så himla sakta ändå, vi får se!:) och dessutom så har ju min sofie tid den 26:e mars så det är ett annat datum som jag ser framemot!

Har jobbat idag också... Blir nog bara 3 jobbdagar i veckan som det ser ut just nu. Så då är jag alltså ledig tors och fre.. Himla skönt ändå!

Håller på att koka potatis nu, det tar ju alltid så himla lång tid. Blir fiskpinnar och potatis idag, inte alls någon speciell mat med andra ord. Men aj så gott! Jag är nog en sån som mest egentligen gillar samma mat som barn gör, haha. Men det kan ju bli ganska praktiskt sen om inte annat! Sen ska man ju tydligen äta fisk hela 3 gånger i veckan då man är gravid, och jag frågade barnmorskan, fiskpinnar räknas faktiskt ;) det var ju tur, för annars är jag ingen fiskälskare!

Väldigt trist inlägg, jag vet. Men måste kila mot spisen nu! Tjing :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp Strittspotatis! Vet att din gubbe gillar dom skarpt, Då slipper man vänta på att de ska koka jhu! Hälsa Gragge...

2009-03-18 @ 17:40:27
URL: http://jforsmans.blogg.se/
Postat av: Jforsman

2009-03-18 @ 19:02:36
URL: http://jforsmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj. hah, ne dom går inte att äta =P Tack, Yes 11/6 ska han ploppa ut.. =) Blir smid, Grattis till er med

2009-03-18 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0