Äpplen!

Ja, fyfan så gott! Det har blivit min nya måste-ha-grej.. Har mumsat i mig det andra nu på bara några minuter.. Och senare till Beckfilmen tror jag minsann att jag ska göra lite fruktsallad också. Och till den får det nog bli choklad och vaniljglass :)



Hoppas att min karl ska komma hem snart så vi får mysa lite. Det var inte igår och dessutom har jag inte alls varit på bra humör i helgen.. Skrikit och gråtit om vartannat, haha. Ja det är väl så att vara gravid. Stackars Johan! Iofs har vi ju knappt setts nånting i helgen heller, men det var nog lika bra kanske :p
Igår var jag nämligen hos Frida från 17.00 till nästan tolv tror jag. Vi hade ordnat en babyshower till Johanna, så det blev fika och senare på kvällen ost&kex. Och Johanna fick en hel drös med paket som jag tror att hon blev nöjd med! :)

Nä ska ta och hänga lite tvätt och sen börja med fruktsalladen! Hejs

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vilken söt mage :)



Men när ska du boka UL?

Vi var där den 17 april, så det börjar väl snart bli dags? Fy vad spännande. JAG längtar :D

2009-03-09 @ 09:27:57
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag hade också äpplen som ett måste när jag var gravid.Jag åt säkert en miljon GranySmith äpplen yunder dom nio månderna!:)

2009-03-13 @ 12:18:40
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0