Besök

Har nyss haft besök av Sofie och Johanna. Blev en snabbis idag, men det tar vi igen nån annan dag! :)
Snart kommer det hit en elektriker som ska fixa nånting här hemma, eller antagligen i badrummet.. Jag har faktiskt noll koll på vad som är ogjort när det gäller "smågrejer", det där sköter Johan så bra så! Tur att han känner många byggare och sånt så slipper det bli ännu dyrare än vad det redan blivit. Är himla bra att han jobbar där han jobbar när vi håller på såhär mycket hemma!
Och på tal om hans jobb, på lördag till söndag har dom firmafest. Ska köra skoter till Långträsk tror jag det var, sova över på en stuga och sen hem på söndag. Var himla onödigt tycker jag eftersom att jag måste sova min första natt själv i huset... Tror jag vet någon som kommer va mörkrädd! Men det ska nog gå bra, är ju tur att vi har en liten vakthund :) Nog för att hon oftast vaktar även när det inte är något, flyger upp ur sängen och springer till dörren morrandes. Läskigt det där!

Min fina tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ikväll blir det mmiddag och mys,,självklart lite bråk om vi ska se lets dance eller så ska det låta:) sen i morgon bitti åker Niklas till tärnaby med nå andra killar och ska vara där e n vecka och köra skoter!=) för er då?

2009-03-13 @ 16:18:24
Postat av: lina

Det blev ett steg närmare ett blont svall:-) Sen toppade vi bara håret. Men ska dit snart igen och fortsätta:-) Det är verkligen ett helvete att bli blond igen! Men nu har jag lovat mig själv att tänka både en och tre gånger innan jag snör i någon färg i håret igen!! Vad händer ihelgen då? :-)

KRamar!!

2009-03-13 @ 16:32:12
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Och jag är megahungrig just nu! Ska alldeles strax börja med maten.. Tack och lov :)



I kväll blir det let´s dance, film och mys. Imorgon ska vi och kolla på hockey under dagen men sen är det ju givetvis melodifestivalen! :D

Vad ska du hitta på i din ensamhet då? :)

Kramar!

2009-03-13 @ 17:33:10
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Maja

Ja ihelgen har jag åkt en massa snowboard och kört en 2-dagars :p Själv då?

2009-03-15 @ 18:09:25
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0