Ett år sen!

Nu är det ett år sen vi var i Thailand. Eller vi hade faktiskt snart varit klart där, for hem den 19:e Mars. Tiden går så himla fort, är sjukt ju. Det är iaf ett ställe jag måste tillbaka till, så är det! Är inte bara lite avis på Anna som far på tisdag.. Åhhh!
Tänk vad skönt med lite sol och värme. Är dock tur att det börjar bli vår här hemma nu.. Är så himla less kylan och snön!

Har just sett One tree hill, blev grymt besviken på dagens avsnitt. Var inge bra alls.. Så då är det bara vänta en vecka till och hoppas på ett bättre avsnitt då!
Och klockan 8 är det Wipeout, är väl bäst man ser det då jag har hört att det ska vara väldigt kul... Men dock är ju frågan hur jag ska orka hålla mig vaken? Direkt jag bara halvlägger mig i soffan så vill ögonen stängas :)

Första natten själv i huset har faktiskt gått förvånansvärt bra! Var lite läskigt då jag kom hem från Frida igår men la mig ju typ direkt och lyckades dessutom somna fort så det gick bra.
Hos Frida blev det såklart melodifestivalstittande och en massa surr, såklart. Och att denna operasångerska gick vidare var då bra mycket bättre än om ugglas skulle ha gjort det. Men det var nära! Hade det hänt så hade det blivit en bojkottning av eurovision kan jag lova...! Jag gillar ju 1000 miles med Heat, men man lär nog få höra mycket av den ändå skulle jag tro!
Tog lite bilder på lilla Mira och även på Johannas babymage, den växer så det knakar. Är riktigt avis! Vill också ha min bebismage!!








Nu ska jag lägga mig i soffan igen och försöka att inte somna, vi får väl se hur det går...
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja tänkt att det var ett år sen vi var där! och att jag ska dit igen imorron, fan har nog inte fattat det än! Synd att vi inte hann träffas nå, om du nu inte är sugen att följa med oss och äta lunch imorron kring elva. Hör av dig i så fall! Annars får du ha det så bra åsså hörs vi! kramkram

2009-03-16 @ 20:55:09
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0