Lång väntan

Har bokat UL idag, är ganska besviken på tiden jag fick faktiskt. 15 april, herregud det är ju en evighet tills dess och då är jag dessutom i v19. Hade ju tänkt få iallafall den 8:e, okej det är bara en vecka mellan. Men när man väntar är en vecka väääldigt länge! Hon jag pratade med sa att dom har ändrat tidsbokningarna nu och tar helst inte innan man gått 18 fulla veckor för att det är lättare att hitta missbildningar och annat. Som att det var nå mer peppande, jaja. Det finns ju inte mycket annat jag kan göra än att vänta. 5 veckor och nästan 3 dagar kvar!

Är dessutom väldigt rastlös just nu. Skulle behöva in till stan och köpa en till present till mamma som fyller år imorgon, men usch jag var verkligen inte sugen på att fara dit.. Hm, hur ofta händer det? :)

Måste ta och rycka upp mig känner jag, ska ta och fixa till mig lite så får jag hoppas att det känns bättre sen!

Kommentarer
Postat av: lina

Jo, absolut:-) Vi kan komma överrens om tre barn, men jag skulle nästan vilja ha fler. Får väl smörja markus lite extra efter nummer 3 ;-)

Men vad skönt att få klart det någon gång! Men nu har du ju iaf ett datum att räkna ner till:-) Det är snart april. Fast jag vet ju själv att tiden har en tendens att stå still!!

Jo, helgen har varit bra. Fast Markus har jobbat mellan 06-18. Så vi har bara tagit det grymt lugnt, mys och ett glas vin:-)

Hur har eran helg varit? Vad har ni gjort? Kramar:-)

2009-03-09 @ 17:23:22
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Lea

Hej jo tack en mkt lung och skön helg men god mat och bra sällskap, uppskattar verkligen lugnet på helgerna när man bara vill äta och sova=) hur har eran helg varit?=)

Såg att du fick vänta ytterligare på UL..visst är det hemskt hur mkt några dagar kan göra=)

2009-03-09 @ 18:01:55
Postat av: Anna

Attans att du jobbar dom dagarna. Imorgon är ja ju ledig men är nu i stridholm och ska nog vara här hela dagen imorron, för nicke har blivit sjukskriven, han har skjutit sig med spikpistolen i tummen=))

2009-03-09 @ 20:39:06
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0