Längtar!

Är grymt trött, vilket inte alls är ovanligt nuförtiden... Det har blivit ett av mina graviditetssymptom eller vad man då ska säga. Jag kan sova 12 timmar utan problem, och lägger mig alltid tidigt på kvällarna. Nu är klockan 10 och det är ovanligt sent för mig kan jag lova! :)

Har varit en himla lugn dag idag... Det enda jag har gjort då jag har varit utanför dörren är att duscha hos mamma och sen vara på kvantum. Men härligt har det varit!
Imorgon ska jag, sofie och johanna på en liten tripp till lule. Sofie har en läkartid, så efter den blir det stan och kanske lite shopping. Kul att fara iväg och göra något, är ju inte så ofta det händer nåt speciellt nuförtiden. Tänk va härligt då det börjar bli vår och framförallt SOMMAR! Finns så sjukt mycket mer saker man kan göra då.. :)

Imorgon är vi i 13+0. Har inte hunnit läsa om vad som händer då så ska jag ta och göra det nu innan det är läggdags! Sovgott :)

Kommentarer
Postat av: Lea





Hej! Tack och grattis på er med!=)Jo Niklas tyckte det var så kul att Johan också skulle bli pappa, han skulle inte vara själv=)

Vi är i V13(+6) går in i V14 i morgon och är beräknade 2/9 men kommer väl säkert bli framflyttade efter UL! Hur mår du då?=)

Niklas hälsar och grattar!

2009-03-04 @ 08:09:00
URL: http://linnealindkvist.blggspot.com
Postat av: Jennie

Åh, ja jag veeet... Men jag får väl skylla på flytten. Har haft mattläggare & målare här i typ 2 veckor! Och då har jag flytt till gymmet eller jobbet. Men nu är det klart så nu ska jag försöka bättra mig :) Kul med lite puut :) Vill ni veta vad det blir för sort då? :)

2009-03-04 @ 09:18:00
URL: http://jennielundgren.blogg.se/
Postat av: Lea

Jo det kommer vi säkert, ialla fall samma mamma träffar=)..jag tycker alla får sitt första barn ett tag efter beräknat så det blir spännande jag tippar på 15/9!..så nu får helt enkelt se men nu känns det som en evighet...:P

Jag har inte mått illa en dag utan bara varit trött , som bäde säkert beror på omställningen för kropppen samt att man tänker ju en hel del just nu=)

Jag har däremot märkt att min hy är helt annorlunda, har nog aldrig haft en finne men nu kommer dom som aldrig förr!=)sen så är man väl lite känsligare kommer lätt en tår!

Och på morgonen är MAT det första man tänker på

så jag får inte klaga har läst i bloggar med folk som spyr och har sig! Jo vi har UL 30/3 skulle först få göra ett tidigare för dom misstänkte utomkväves, menefter ett läkar besökvart det ändrat och inget tidigare ul...bara dit känns som en evighet=)

2009-03-04 @ 13:03:39
URL: http://linnealindkvist.blggspot.com
Postat av: Lea

glömde ju fråga om ni bokat tid för UL?

2009-03-04 @ 13:04:39
Postat av: Lea

jo tyvärr så har jag ju snusat i herrans många år och det är nästan omöjligt för mig att sluta, har i alla fall trappat ner och snusar white nu vilket jag tycker är skit äckligt så nu tar jag bara när jag "måste":P förut gick det en dosa på en dag så jag har blivit bättre men sluta ska jag men oj så svårt det är!...

Nej vi ska inte ta reda på känet, sen hur det blir med den saken är ju osäkert,..ja är en som tjuv öppnar julklapparna så få se om jag kan hålla mej =)

Nejvi har inte köpt något vi har hittat barnvagnen vi vill ha men har bestämt att vänta tills efter UL så man vet att allt är som det ska, men det kliar i fingrarna=)..ska ni ta reda på könet? och har ni hunnit handla något?=)..man behöver ju allt!

Duktig du har varit som slutat blir impad av alla som klarar det!

Jo jag har så jag ska se dom för annars missar jag alltid dom !=) OCh har du hinnit få någon bäbis mage?=)

2009-03-04 @ 21:58:52
URL: http://linnealindkvist.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0