Proppmätt!

Har ju kommit hem från mamma, blev köttsoppa där hos henne idag. Himla gott tycker jag! Fast jag äter inte köttet, bara morötterna potatisen och klimpen :p
Fick med mig hem allt som blev kvar också så kasnke tar mig lite till ikväll, hehe :)

Idag har jag jobbat, och jag var så sjukt trött. Usch. Skulle egentligen borda gå och lägga mig nu, eller egentligen för en timme sen så hade jag fått min 12timmars sömn eftersom att jag ska upp kvart i 6 även imorrn. 12 timmar behövs nuförtiden har jag märkt. 8 timmar är på tok för lite! Hoppas att den här tröttheten ska gå över snart, men känns fan som att det bara blir värre...

Ska lägga mig framför tvn nu, kommer säkert somna. Så godnatt då! ;)

Kommentarer
Postat av: Lea

jo jag är oxå vikarie inom handikapp och jag älskar det,..känns dock lite sämre att inte ha fast spec nu ...men det är sånt man får ta=)

nej vi hade inte planerat det var årets överraksning fick faktiskt veta det i V 8.. men nu när vi bestämmt oss så är ingen gladare än vi:)

2009-03-11 @ 21:18:15
Postat av: Maja

Jahaaa :D Men vad kul, då gäller det bara att få sommaren överstökad så är det ju nästan dags :p

2009-03-12 @ 11:03:33
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0