Småtjock

Har nyss kommit hem från jobbet.. Och dök direkt ner i godisskålen(som vanligt..) :)
Måste kanske ta och skärpa mig med detta snart, men jag är godissugen hela tiden ju. Blir knäpp!

Pratade med Johan för en stund sen och han började samtalet med att säga att dom som säljer duschkabinen vi ska ha hade ringt. Och att den skulle dröja en månad till! Så jag blev såklart förbannad och skrek väl det ena och det andra. Men då klämmer han fram att han bara skojade och att den faktiskt finns på plats hos dom idag! Jävla unge. Han är inte seriös många gånger den där grabben! Så imorgonkväll får vi den iallafall hemkörd och till helgen ska den monteras. Woho!! Kommer bli riktigt lyxigt att kunna duscha hemma :)
Och nu har vi ju dessutom en fungerande toa här uppe också. Den kom på plats i lördags. Och igår monterade han fast tvättstället och lådorna under på väggen. Är riktigt nöjd med resultatet!
Kommer säkert nån bild snart!

Och magen den har växt tycker jag. Har t om börjat puta lite där uppe också, så snart är den förhoppningsvis rund och fin. Ska iallafall bli skönt att slippa se småtjock ut och istället se gravid ut, som jag faktiskt är! Är jättedålig på att ta bilder på magen, har faktiskt bara tagit två än så länge. Men snart så! Idag är vi i vecka 16+5, så på onsdag är det med andra ord två veckor kvar till UL! Det närmar sig lite iallafall...

Ska ta och lägga mig framför tvn en stund innan jag ska iväg och hämta Johan från jobbet. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gick super bra, det fanns en bäbis:) jajag förstår att du längar, vilken kännsla den är obeskrivbar! men jag avrt tyvärr bakflyttad nog så mkt men men:)

Jag har Ingrid Holmqvist på pite VC ingen aqtt rekomendera!...=)

2009-03-30 @ 20:13:22
Postat av: Jennie och Norah

Nej hon ser för tääskig ut!

Både till kläderna och till utseendet.Hon har ju grått,tunt hår som hon försöker kamma över FLINTEN!

Usch och fy,nej henne ska jag aldrig tillbaka till :)



Det var säkert bebisen!Det är en känsla man aldrig har upplevt förut,som man bara känner är något speciellt

Nu tycker jag du ska ta en magbild på stört! :)



I fredags var jag gräsänka då Ante var på party.Natten mot lördagen sov jag endast 2 timmar då Ante lät som ett helt tröskvärk och var omöjlig att få till soffan istället :) På lördagen skulle jag på födelsedagsfest,men jag velade hela dagen då jag var så SJUKT trött,men tillslut for jag.Och igår var bara en slappardag.

Vad har ni gjort för något?



Kram!

2009-03-30 @ 20:59:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie

Magbilderna ser vi fram emot :) Och toan med :) Kram!

2009-03-30 @ 22:03:18
URL: http://jennielundgren.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Ja visst var jag vitsig :)



Det kanske är hennes finkläder?Hon plockar säkert fram det bästa ur garderoben varje dag :)



Jadu,vi vet faktiskt inte hur långt vi vill ha emellan.Vi har sagt 4 år först då vi vill att Norah ska kunna ta hand om sig själv litegrann.Men nu har vi sagt 2-3år.Men sen beror det på framtiden.Vi vil ha hus och fast jobb innan och den dagen vet man aldrig när den kommer.Ni då?Om man får tänka långsiktigt?:)



Kram

2009-04-02 @ 10:20:52
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0