Snabbt inlägg

Har "mellanlandat" hemma nu efter att ha jobbat och sedan skjutsat mamma bla till Arnemark och sedan på hennes försäkringsbolag och till Forslunds.
Är nämligen så att hon krockade igår, lilla mamma. Så hennes bil kommer förmodligen inte att finnas kvar nå mer, av främre delen är det bara mos. Det ska först göras en värdering men som det låter nu så blir det att skrota den. Men nog om det, mamma lever och mår iallafall helt okej bra förutom smärtor i nacke och rygg. Så det är ju det viktigaste!
Olyckan hände igår då hon skulle till min mormor i älvsbyn och hälsa på, och tyvärr så lyckades hon köra förbi just när en kvinna som jag kan tycka borde göra om både teoriprovet och uppkörningen var på vägen.
Är bara hoppas att denna människa inser sitt fel och inte ger mamma någon skuld!

Ska se lite tv och sen ska jag och äta middag hos mamma... Återkommer! 

Kommentarer
Postat av: Lea

ursch, tur det finns skyddsänglar!

Hur mår du och växer magen något?=)

2009-03-23 @ 17:15:09
Postat av: Anonym

jag glömde ju skriva svaret på din kommentar=)

Jo vi har lite problem med namn och eftersom jag tror det är en tjej har vi bara funderat på tjej namn=) Och då har vi Elly, Alma sen är det dött=) och så gillar jag Noel på kill fronen men där är vi inte överens=) sen har vi inga mera killnamn så jag ska låna en namn bok så vi får börja spåna=) har ni några?=)

2009-03-23 @ 17:19:54
Postat av: Jennie och Norah

Vilken vecka gör ni UL i?

Vi tog ju reda på könet men BM lät väldigt osäker.Dock tror jag inte dom får säga med 100% att det är säkert,så det är väl därför?Men säger dom "kanske" så är det med stor sannolikhet att dom har rätt :)

"Det ser ut som att det är rn flicka,men jag är inte alls säker" Sa våran BM,och hon hade ju rätt!

Köpte dock bara ett plagg i rosa utifall att det skulle ha varit fel.



Eller hur?Många säger att det går SÅ sakta.Men jag hade en underbar graviditet så det är väl därför och utan en enda krämpa.Eller jo,halsbränna en dag men inget jag klagar över :)Det där med lätt graviditet-svår förlossning var det många som talade om för mig också,och så blev nog fallet.Just i själva skedet så tyckte jag att det kunde nog inte bli värre än så,men nu såhär i efterhand så tycker jag inte att det var så farligt.Hon kom med ansiktet uppåt och det gjorde att jag kände tidiga krystvärkar och fick självklart inte krysta under måååånga timmar.Det var det jobbigaste.Själva krystvärkarna var bara "underbara" för då fick man ju kämpa.Och så kom ut med sugklocka.Hade värkar i 38 timmar varav 20 sjukt onda.Men det är det värt om och om igen,klyschigt men sant :)

har en förlossningsberättelse om du vill läsa.



Är du nervös eller förväntansfull inför förlossningen?



börjat känna några rörelser ännu?

DET om något är underbart,fast ofattbart :)



Oj vilken novell,hoppas du orkade läsa.

2009-03-23 @ 20:16:07
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: lina

Men gud vad hemskt! Vilken tur att hon klarade sig någorlunda oskadd!

I helgen har vi faktiskt varit över till finland och hälsat på leos farmor:-)

Går det framåt med badrumsbygget? Hur mår du och magen? :-)

kramar!!

2009-03-24 @ 09:22:04
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken tur att det gick bra med din mamma! hur mar den lilla i magen da... hm... hittar inte fragetecknet pa den har datorn:) Hoppas att allt ar bra. har ar det underbart, forutom idag da vi akte longtail. men har skrivit om det. kramkram

2009-03-24 @ 11:02:07
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Lea

ja du det finns ju hur många namn som hellst men många är så vnliga nu kan jag tycka=)jag är inte allt brydd om 2 barn eller fler skulle heta samma, endell har bra bra smak;)

Jag har drömti natt att vi var på UL och jag hade inte tid och se på det jag ville bara veta att det fanns ett liv och sedan sprang jag och ringde niklas som av någon anledning inte var där:) och i drömmen var det en tjej och jag tror ju att vi ska få en tjej, =) så det blir spännade att se,...nej vi ska vänta med att se vad det blir för något, niklas har varit sugen på att ta reda på könet man jag har avlett honom:) Jag mår bara bra óch tycker att magen stått stilla medand dom andra tycker det fått en helt annan putning, men till veckan blir det en bil...niklas har kameran i fjällen till veckan blir det en bild,och på måndag är det ju UL:)

2009-03-24 @ 19:49:04
Postat av: Lena

Den 16 April rullar jag mot Piteå, var beredd! Puss

2009-03-25 @ 07:52:23
URL: http://lena85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0