Trötter..

Förstår inte riktigt varför jag envisas med att skriva här nu, är ju faktiskt riiiktigt trött men jaja! Har kommit hem från Sofie för ett tag sen, fick i mig lite prinsesstårta som hon hade kvar från födelsedagen. Gott var det! Och, jag drack KAFFE till. Woho! Verkar bara vara hos henne det går ner nuförtiden. Har inte druckit det på flera veckor annars, fastän jag tidigare har varit en kaffeälskare så tycker jag nu att det har börjat smaka surt på nå sätt. Men det är visst ganska vanligt då man är gravid! Men idag var det gott, tur det iaf :) efter fikat så hjälpte jag och johanna henne med att sätta upp väggdekor i toan, tror vi fick till det till slut...

Tidigare idag har vi ju även hunnit med Luleå. Och även det var himla trevligt, kul att komma iväg nånstans ett tag! Blev inte alls så mycket shopping för min del, men det kan ju vara bra det också. Får man ha kvar pengarna lite längre :P Jag köpte faktiskt bara en kofta och en klänning/tunika.

Lite lustigt det här med att efter jag gick ut med att vi ska ha en bebis så har jag fått ungefär dubbelt så många läsare som förr.. Blev man mer intressant nu månntro? Hehe, nej men det är ju bara kul! :)
Tack för mig och godnatt!

Kommentarer
Postat av: lina

Jag var faktiskt kolugn fram till en vecka före bf, då blev jag lite förlossningsrädd och kände att jag verkligen inte ville föda några ungar. Men när jag passerat bf-datumet så ville jag verkligen bara ha ut han:-) Och jag säger då de, det är absolut inget att vara nervös över. Det gör inte ens hälften så ont som man föreställer sig. Man känner inte ens nån smärta utan fokuserar mest på målet:-)

Ja, vi tog reda på kön.Eller vi frågade iaf.. Hon som gjorde vårat ultraljud sög, hon hittade inte ens ungens fötter och var tvungen kalla in en överläkare. Kan säga att jag hann bli nervös.. men visst hade han ju fötter:-) passade på att fråga honom och han svarade mig att "Ja, han ser ju lite för välutrustad för att vara en tjej men det är ju inget jag satsa min karriär på". Och redan från början så hade jag en känsla av att det var en liten kille. Sen hann vi ju med några ultraljud och det sista som gjordes, kring v. 37-38 så såg jag med all säkerhet en pung. :-) Har ni börjat inhandla något?? Hur går det med huset??

2009-03-04 @ 23:47:44
URL: http://linaoh.blogg.se/
Postat av: Lea

Jo hon säger ju samma självklartär det inte bra att barnet får i sig nikotin men absolut inte i samma utsträkning som rökning så det är ju bra men sluta ska jag!

Jo det är ju lättar för sånt men man får köra lite neutrala färger, niklas vägrar ha en kille i strumpbyxor eller rosa:P detär ju detta men boende för oss vi letar ju hus och har gjort det sen vi flyttade i lägenheten men har inte hittat något, vi har ju en stor 3a så vi klarar oss men ack så skönt med hus spec när man även har hund annars ska man klä på bäbis innan man kan släppa ut Doris...bökigt:P

Vi misstänker ju en tjej bara för att jag alltid sagt att jag vill ha en pojke för att det är enklare än tjejer och Niklas samma för att han ska inte ha någon tonårs tjej med killar,..hon skulle visst inte få ha någon sovrumms dörr i alla fall:P

det är ju det på hans mammas sida är det mycket tjejer men sen på pappas sida pojkar så det är 50 /50 då:)

Jag tycker ju bara att jag blivit "lönning" men nog ser man en putning spec med kläder på, Niklas ska få ta ett kort sen så jag får se det från det hållet!=)

2009-03-05 @ 13:06:40
URL: http://linnealindkvist.bloggspot.com
Postat av: Lea

han tyckte jag var liten, men det kan ju misstämma med ca 2 veckor sa han sen så bara vänta och se ...men jag ville slå han när han sa det för nu känns det ännu längre bort:P

Vi bor på lillborgatan i gamla iogit huset...mitt emot kalles på andra sidans sundsgatan!

Jo tror det ska bli kvällens uppgift=)det tycker jag ju även att du ska ta och göra=)

Nu har jag en snarkande hund och en snarkade karl i varsin soffa ska nog rycka upp dom så vi får i oss någon mat=)

2009-03-05 @ 16:43:02
URL: http://linnealindkvist.bloggspot.com
Postat av: Emmeli

Sent svar.. :)



Jo, vi vill ha nytt men ändå här i närheten, så mest troligt kommer dom nog gå på samma skola :)



Av det jag kommer ihåg var det väl fint på kalles ;) La inte märke till det egentligen. Men det var premiär för mig! Har inte varit på kalles sedan sommaren -06, så det är ju nästan två år sedan.



Oj vad jag känner igen mig det där med kaffesuget.. Jag fixade inte ens att vara i samma rum när någon drack kaffe, jag kräktes på direkten och så var det i 9 månader :/

Men vilken tur att du fått smak för det igen :)

Har du fått att du är sugen på nåt speciellt?



Kramar!

2009-03-05 @ 17:40:23
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: lea

hehe, nä det vart ingen bild för oss heller idag, jag skulle klippa mig och niklas drog iväg på hockey så vi gör ett nytt försök i morgon=)

2009-03-05 @ 21:17:46
URL: http://linnealindkvist.blogger.com
Postat av: mel

Anna, brukar kika på din blogg lite då och då för att se hur det är hemma i Pite. Läste just om den stora, eller ska man säga lilla nyheten. Tusen grattis till dig vännen!! Jag längtar tills jag får se det lilla pyret! Puss & Kram

2009-03-06 @ 00:54:05
URL: http://melizz.blogg.se/
Postat av: lina

Ja, det är så underbart roligt att handla:-) Och det finns ju SÅ mycket söta kläder!! Men man får ju alltid titta:-) Vet ni vad ni vill ha för vagn?

men vad skönt att det börjar ta form, förstår att det är grymt jobbigt att åka iväg till andra för att duscha!

Har du sug efter nått speciellt? :-) Hur går det med rökningen??

Ska ni göra nått roligt i helgen? :-)

Kramar!!!

2009-03-06 @ 09:33:46
URL: http://linaoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0