Fudgekaka

Har just tagit ut en fudgekaka från ugnen.. Hittade receptet hos mamma, så snodde med mig det för att pröva. Lät himla smarrigt iaf så vi får väl se hur den smakar sen då den kallnat! MYCKET choklad, finns det nått godare?!
Hade även tänkt baka cookies, men glömde att handla en ingrediens så får göra det nån annan dag för nu ids jag inte iväg nått mer!

Gårdagen var trevlig, var verkligen något nytt för mig att sitta nykter på en fest. Men det får man väl vänja sig med... Jag for dock hemåt strax innan 11, men då skulle ju ändå brudarna snart gå ut så. Men en sak är då säker, jag har då inte varit bakis idag.. Undrar hur det har varit för dom andra? ;)

Skulle behöva ut och kratta färdigt, men vafan det går ju åska, så då håller då jag mig inne!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja, nej men vi köpte inte en ny utan det är en bagad men hon har bara haft liggdelen sittdelen är oanvänd och dom hade inte använt den mycket pga att barnet varit sjuk och o så så mycket så hon hade inte legat nästan nå så det känndes bra,=)sen så hade dom även en syskonvagn så då klippte vi JAG till;P

2009-05-12 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0