Grått

Blä va trist.. Vars är solen? Man blir ju så trött när det är sånt här väder, huvva..
Steg upp 7 imorse, skjutsade Johan på jobbet strax före 8 och sedan for jag till mitt fd jobb - kvartersbageriet och hälsade på. Har inte jobbat där nåt sen i november så det fanns en hel del att surra om :) blev där i närmare två timmar och är nu hemma och undrar vad jag ska fördriva resten av den här gråa dagen med? Stan är ju alltid ett alternativ, men det går ju bara en massa onödiga pengar och dessutom verkar jag inte få nåt sällskap heller...

Ikväll får vi iallafall besök av Emelie och David. Grabbarna lär väl säkert bänka sig framför hockeyn medans jag och Emelie ska fixa mitt hår. Det ska bli lite längre ;) jag började för nån dag sen och sy fast clips i löshåret för att sen pröva sätta i det så istället. Men jag såg då fan inte riktigt klok ut, så det får bli med lim istället, precis som vi brukar.

Har nog inte heller skrivit att vi har hittat en bil! Hade tänkt fara imorrn och titta på den men eftersom att ägaren är i London så väntar vi till på måndag istället då vi kanske isåfall kan ta hem den med en gång. Bilen finns i skeå och ser perfekt ut för oss, så det blir spännande! Jag hoppas att vi fastnar för den för nu behöver vi verkligen en ny bil. Gammelaudin har gått 47 000 mil och är hemskt sliten. Man ska vara glad för att den fortfarande går helt enkelt :)

Och vet ni? Imorgon ska jag på FEST! Första festen jag är på sen nyår, det blir kul :)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Precis!Man tar det som det kommer.Man kan ändå inte vara förberedd på en förlossning så man gör nog rätt i att känna efter på plats!



Sterila kvaddlar är typ sterilt vatten som dom sprutar in,i mitt fall både mage och rygg.Det gav INGENTING,och har aldrig hört någon säga att dom gett någonting heller.Men det kan väl ändå vara olika från person till person.Man är villig att pröva allt om jag säger så :)



Spännande med köns-UL!Det kommer garanterat att visa en liten tjej!Vad kul!



Hoppas ni får det så trevligt imorgon!

Kram och trevlig helg!

2009-05-08 @ 15:59:13
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0